رابطه تنگاتنگ اقتصاد مقاومتی با قطع مواجب نجومی بگیران!

دولتی ها در حالی از نجومی بگیران به عنوان ذخایر انقلاب یاد می کنند که هیچ حمایتی از تولید داخلی در راستای احیای اقتصاد مقاومتی از سوی این ذخایر انقلاب ها مشاهده نمی شود.
کد خبر: ۸۷۳۴۹۶۰
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، بهره مندی از تولید داخلی و بهره وری از اقتصاد این تولید در کشور از جمله اقداماتی است که هر کشوری آرزوی اتکا به این سیاست را دارد.

ایران اسلامی هم همچون کشورهای توسعه یافته، از دیرباز به رغم تنش ها، تهدیدها و تحریم های داخلی و خارجی به بهره مندی از این اقتصاد که از آن به عنوان اقتصاد مقاومتی یاد می شود متمرکز است.

اقدامات و عملکرد های بسیاری را می توان در حوزه های صنعتی، معدنی، کشاورزی، باغداری، گردشگری و دامپروری برای بهره وری از این اقتصاد نوین انجام داد، ولی کار هر بز نیست خرمن کوفتن گاو نر می خواهد و مرد کهن!

بهره مندی از رشد و نبوغ مردمی و حکومتی(دولت) ضرورت استفاده بهینه از اقتصاد نوین است و اگر رشد و بلوغ نارس گربان گیر این اقتصاد گردد بی شک اقتصادی بی بنیان شکل گرفته و با یک تلنگر فرو خواهد ریخت.

دولت و مردم، هوش توانا و دستان قدرتمند اقتصاد مقاومتی در کشور هستند؛ ولی متاسفانه علی رغم تاکیدات موکد رهبری تا این لحظه اقدامات قابل توجه و شایسته ای از سوی متولی امر(دولت) صورت نگرفته است.

در واکاوی این بی توجهی دولتمردان به اقتصاد مقاومتی در کشور می توان به نجومی بگیرانِ ذخایر انقلاب اشاره کرد که عملی متناقض با سیاست های اقتصاد مقاومتی انجام می دهند.

اخیراَ "نوبخت" در حالی از نجومی بگیران به عنوان ذخایر انقلاب یاد کرده است که ضمن اینکه هیچ حمایتی از تولید داخلی در راستای احیای اقتصاد مقاومتی از سوی همین ذخایر انقلاب ها نشده، بلکه با واردات همه جانبه نیز قد و قامت اقتصاد نوین ایران را خم کرده اند.

این عمل دولتی ها خصوصاَ در هفته دولت نشان میدهد که تمرکز دولت بر روی واردات است نه تولید ملی و حمایت داخلی.

بی شک این ذخایر انقلاب(مدیران و مسئولان انقلابی) هستند که به صورت تعاملی سیاست های اقتصاد مقاومتی را اجرا می کنند نه دریافت کنندگان فیش های کثیف!

تنها ارتباط تنگاتنگ اقتصاد مقاومتی با مدیران نجومی بگیر قطع مواجب آنها است تا برای رسیدن به توسعه و بهره مندی از تمام داشته های خود باید فیش های خود را قربانی دولت و مردم کنند تا حمایتی هم حاصل شود.

ارسال نظرات