خیانتکاران به مملکت باید به شدت تنبیه و رسوا شوند

فرمانده سپاه کربلا در گنگره شهدای قشر کارمندان مازندران با اشاره به فرازی از نهج البلاغه: افرادی که به کشور و مملکت خیانت می‌کنند باید به شدت با آنها برخورد شود که در این زمینه باید با دریافت کنندگان حقوق‌های نجومی برخورد شود.
کد خبر: ۸۷۳۵۵۳۰
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: همه مسئولانی که در دستگاه‌های دولتی فعالیت می‌کنند کارگزاران نظام هستند که باید تکریم ارباب رجوع را مدنظر قرار دهند و با عمل صالح، اخلاق نیک و به دور از غرور و تکبر به اجرای تکلیف خود بپردازند.

سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین بابایی در نخستین کنگره بزرگداشت شهدای بسیج کارمندان مازندران و گرامی‌داشت شهدای مدافع حرم استان در سالن غدیر سپاه کربلای استان، اظهار داشت: یاد و خاطر همه شهدا به ویژه 384 شهیدکارمند استان که باید همه خصوصیات این بزرگمردان تاریخ برای ما الگو و سرمشق باشد،گرامی می‌داریم.

وی افزود: هفته دولت تجلیل از شهیدان رجایی و باهنر است که این بزرگواران به دست منافقین به شهادت رسیدند و باید بدانیم در طول تاریخ هیچ دشمنی نتوانست به ما ضربه بزند, مگر با ایجاد نفاق میان مسلمانان که امروز شاهد هستیم در جهان اسلام نظام‌هایی با اسم اسلام افسارشان دست آمریکا و رژیم صهیونیستی است و اینها بزرگترین دشمنان اسلام هستند.

بابایی با اشاره به شهادت شهید حسینی از شهدای شاخص کارمند مازندران در هفت تپه تصریح کرد: این منطقه محل شهادت بسیاری از شهدای استان است که در زمینی به مساحت 15 هکتار با مشارکت مردم ساخته می‌شود که در این راستا فاز نخست اردوگاه رزمندگان مازندران در هفت تپه افتتاح می‌شود.

وی افزود: مراحل تکامل نهضت امام راحل، تشکیل انقلاب اسلامی، تشکیل نظام اسلامی با تدوین قانون اساسی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن بزرگ اسلامی بوده که اکنون در مسیر تحقق آن هستیم.

بابایی بیان کرد: نیروهای مردمی و بسیجی, ذخیره دفاعی مملکت و نظام هستند که باید با تمام توان در خدمت مردم بوده و همه با همدلی جهت توسعه کشور گام بردارند.

وی گفت: افرادی که به کشور و مملکت خیانت می‌کنند باید به شدت با آنها برخورد شود که در این زمینه باید با دریافت کنندگان حقوق‌های نجومی برخورد شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها