مدیر حوزه علمیه آل‌البیت(ع) بندرلنگه:

سال جدید تحصیلی حوزه علمیه بندرلنگه آغاز شد

مدیر حوزه عمیه آل‌البیت(ع) شهرستان بندرلنگه از آغاز سال جدید تحصیلی این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۵۵۴۰
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالمهدی حیدرزاده امروز در بندرلنگه از آغاز سال تحصیلی 95 - 96 مدرسه علمیه آل‌البیت(ع) شهرستان بندرلنگه خبر داد.

وی افزود: سال تحصیلی حوزه علمیه بندرلنگه از شنبه 6 شهریور ماه با حضور آیت الله سید محمد جواد رکنی امام جمعه بندرلنگه، جمعی از روحانیون، اسماعیل پاسلار فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و اعضای شورای اداری شهرستان بندرلنگه افتتاح و آغاز شد.

مدیر حوزه علمیه آل‌البیت(ع) بندرلنگه با اشاره به کسب رتبه‌های کشوری توسط طلاب این حوزه، اضافه کرد: امسال برای دومین سال متوالی توانستیم رتبه اول تهذیب را در بین حوزه‌های علمیه سفیران هدایت کشور کسب کنیم.

حیدرزاده تصریح کرد: وهمچنین از لحاظ علمی در بین حوزه‌های کشور مقام دوم را کسب کردیم و سال جاری نیز از لحاظ علمی دارای رتبه خواهیم بود.

وی بیان داشت: این مدرسه در کشور مطرح است و طلاب این حوزه در ادارات، مدارس حضور گسترده و فعال دارند و این‌ها همه از تلاش و کوشش و پشتکار آیت‌الله رکنی امام جمعه محبوب شهرستان است.

این استاد حوزه علمیه افزود: با حضور در آموزش و پرورش توانستیم با تربیت قاریان دانش آموز رتبه‌های خوب کشوری در مسابقات قرائت داشته باشیم وهمچنین در بین خواهران رتبه هفت کشوری را کسب کردیم.

مدیر حضور علمیه بندرلنگه یادآور شد: طلاب در فعالیت‌های پرورشی آموزش و پرورش فعال بودند و توانستند رتبه‌های بالایی در نهج‌البلاغه و احکام کسب نمایند وهمچنین یکی از طلاب این حوزه توانسته رتبه سوم را دربین طلبه‌های کشور کسب کند.

ارسال نظرات