به مناسبت هفته دولت انجام شد؛

دیدار فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان با امام‌جمعه اشکذر

فرماندار شهرستان در دیدار با امام‌جمعه اشکذر که به مناسبت هفته دولت انجام می‌گرفت به خط‌مشی اعتدال گری دولت تدبیر و امید اشاره کرد و بر انجام خدمت‌رسانی مطلوب مدیران نسبت به مردم با رویکرد عدالت محوری تأکید نمود.
کد خبر: ۸۷۳۵۶۷۶
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر؛ به مناسبت هفته دولت فرماندار به‌اتفاق اعضای شورای اداری شهرستان با حضور در دفتر امام‌جمعه اشکذر با ایشان دیدار کردند.

امام‌جمعه اشکذر در صحبت‌های خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت گفت؛ بر همه وظیفه است تا با تأسی از منویات مقام معظم رهبری دولتمردان را در رسیدن به اهداف خود که همانا خدمت شایسته به مردم است کمک کنند.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین "محمدرضا طالبیان " بابیان فرازهایی از نهج‌البلاغه خطاب به حضار افزود: تمام هم‌و  غم خود را در اجرای وظایف خود به کاربندید و تااندازه‌ای که در توان دارید امورات مردم را انجام دهید.

فرماندار اشکذر ضمن تقدیر از همیاری و همراهی امام‌جمعه اشکذر خاطرنشان کرد: مسئولین در شهرستان با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و در راستای برنامه‌های دولت تدبیر و امید برای رسیدن به توسعه بیشتر از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

"محمدعلی شاه‌حسینی " بابیان این‌که در هفته دولت بالغ‌بر 500 میلیارد ریال طرح صنعتی افتتاح‌شده است افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال‌زایی 300 نفر در شهرستان فراهم گردیده است.

فرماندار اشکذر با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید بر مشی اعتدال گری تأکید دارد اظهار داشت: مدیران ادارات باید عدالت محوری را سرلوحه کار خود قرار دهند و این مهم را در خدمت‌رسانی به مردم رعایت نمایند.

ارسال نظرات