نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر درایمان واخلاص آنهاست

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: شهیدان رجایی و باهنر برای خدا کار می کردند و رمز ماندگاریشان درایمان واخلاص آنهاست.
کد خبر: ۸۷۳۵۹۴۵
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،آیت‌الله سیداحمدمیرعمادی؛نماینده ولی‌فقیه در لرستان افزود:ایمان و اخلاص از ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر بوده است که برای ما درس است چراکه برای خدا کار می‌کرده‌اند و رمز ماندگاری‌شان در ایمان و اخلاص بوده است و هیچ‌کس نمی‌تواند انکار کند این شهیدان انسان‌های متدینی هستند که سوز دین داشته‌اند و نسبت به مسائل دینی حساس بوده‌اند.

وی توکل و تلاش را از دیگر ویژگی‌های این دو شهید برشمرد و اظهار داشت: ویژگی دیگر محبت و خدمت در کنار یکدیگر است بعضی وقت‌ها مسئولی خدمت می‌کنند اما خدمت با منت است اما این شهیدان خدمت و محبت را باهم داشته‌اند و رابطه عاطفی با مردم برقرار کرده‌اند.

میرعمادی ادامه داد:ویژگی دیگر این شهدا دل‌بستگی به‌نظام ،انقلاب و ولایت بوده است این نکته مهمی در دولت‌هاست این‌ها وابسته به‌نظام بوده‌اند و به خاطر دل‌بستگی به‌نظام امام و انقلاب شهیدشان کردند و دولتشان را مکتبی نامیدند؛متأسفانه الآن اصطلاح دولت اصلاحات و اصول‌گرایی رواج یافته است که درست نیست چراکه این‌ها دولت‌های جمهوری اسلامی هستند.

وی با اشاره به این‌که دل‌بستگی به‌نظام و ولایت از ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر بوده است،بیان کرد: این شهیدان حکومت و دولت را طعمه خود قرار ندادند بلکه وسیله‌ای برای خدمت قراردادند.

میرعمادی گفت:ایمان،اخلاص،ساده زیستی،دور از اشرافی گری و دل‌بستگی این شهیدان به‌نظام و ولایت برای ما الگو و درس است.

ارسال نظرات