نخستین دوره رقابت های قایق های بادبانی نیروهای مسلح در تنگه هرمز برگزار می شود

مسئول کمیته برگزاری رقابت های قایق های بادبانی نیروهای مسلح گفت : نخستین دوره رقابت های قایق های بادبانی نیروهای مسلح و انتخابی ارتش های جهان هشت و 9 شهریور در تنگه هرمز برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۳۶۰۸۷
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از ایرنا ناوسالار سوم پاسدار علی اصغر محمودی یکشنبه در این خصوص اظهار داشت: در این رقابت ها، نفرها و تیم های برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی ، صنایع دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سازمان قضایی نیروهای مسلح در آب های آزاد تنگه هرمز به رقابت می پردازند.

وی ادامه داد: نفرها و تیم های برتر قایق های بادبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و همچنین نفرهای برگزیده برای حضور در اردوی آمادگی تیم منتخب نیروهای مسلح برای اعزام به رقابت های ارتش های جهان (سیزم) که در کراچی پاکستان برگزار خواهد شد، شناسایی و معرفی خواهند شد.

مسئول کمیته برگزاری رقابت های قایق های بادبانی نیروهای مسلح اضافه کرد : مرحله نهایی این دوره از رقابت ها در روز سه شنبه نهم شهریور با حضور نفرها و تیم های برتر نیروهای مسلح و به میزبانی نیروی دریایی سپاه در منطقه یکم نیروی دریایی سپاه برگزار می شود.

گفتنی است رئیس هیئت قایقرانی – قایق های بادبانی - نیروهای مسلح دریادار پاسدار علی اکبر خراتیان این رقابت ها را در ارتقای آمادگی جسمانی نیروهای مسلح در جهت اجرای مأموریت هایی که به طور ملموس با دریا سر و کار دارد بسیار تأثیرگذار دانست.

وی خواستار توسعه و گسترش این رشته مهیج آبی در کشور شد.

ارسال نظرات