با همت سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان برگزارشد

همایش قشر بسیج کارمندان با حضور خانواده شهید شاخص کشوری شهیدقدمی درزاهدان

به منظور گرامی داشت ششم شهریور ماه روز کارمندهمایش قشر بسیج کارمندان با تجلیل از 54 مدیر وفرمانده بسیجی نمونه ادارات کل حوزه صاحب الزمان بسیج کارمندان استان سیستان وبلوچستان در سالن خاتم استانداری برگزارشد
کد خبر: ۸۷۳۶۱۳۹
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان :به منظور گرامی داشت ششم شهریور  که به عنوان روز کارمند نامگذاری شده است همایش قشر بسیج کارمندان در سالن خاتم استانداری با همت سازمان بسیج کارمنددان سپاه سلمان  برگزارشد.
سرهنگ پاسدار مسعود پناهی در این همایش که با حضور بیش از 200 نفر از مدیران ادارات کل وفرمانده هان پایگاههای مقاومت حوزه صاحب الزمان (عج) بسیج کارمندان استان برگزارشد گفت:کارمندان بسیجی افرادی تاثیر گذار درجامعه  هستند که با تکریم به موقع ارباب رجوعان به رسالت وماموریتهای خود به درستی ایفای نقش می کنند.
مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان افزود: کارمندان بسیجی در ادارات با عضویت در نهاد مقدس بسیج وفعالیت وحضور در تمام عرصه ها دشمنان را مایوس ونقشه های شوم آنها را نقش برآب کرده اند.
وی با تاکید بر این مطلب که امروزه کارمندان بسیجی سنگر بانان وحافظان آرمانها وارزشهای انقلاب اسلامی هستند تصریح کرد:این قشر از جامعه با الگو پذیری از شهداء ،عمل به وصیت نامه بزرگ مردان حماسه آفرین انقلاب مانعی بزرگ برای رسیدن دشمنان به اهداف شومشان شده اند.
این مسئول اظهار داشت در جامعه امروزی کارمندان وبسیجیان ادارات کل در استان باپیروی از منویات مقام معظم رهبری به منظور تحقق اهداف انقلاب اسلامی با شعار اقتصاد مقاومتی  اقدام وعمل این مهم را در سطح استان به خوبی اجرایی کرده اند.
وی با اشاره به این مطلب که اقتصاد مقاومتی یکی از دغدغه های اصلی ومهم رهبر انقلاب است اظهار داشت :کارمندان بسیجی  پیروان خط امامت وولایت هستند که این مهم دشمنان را به سطوح آورده ورسالت ماست باتوجه به تهدیدات فرهنگی وجنگ نرم دشمن بیش از هر زمان دیگری در اجرایی شدن منویات رهبر معظم انقلاب گام برداریم .
وی تصریح کرد: در این مراسم از تعداد 20 مدیرکل نمونه وبرتر ادارات کل و15 فرمانده پایگاه مقاومت بسیج و20 خانواده معظم شهدا کارمند حوزه صاحب الزمان بسیج کارمندان استان تجلیل وقدر دانی شد.
 
ارسال نظرات