خبرهای داغ:
همزمان با هفته دولت؛

9 طرح گاز رساني در سراب به بهره برداري رسيد

خبرگزاری بسیج: در ششمین روز از هفته دولت، 9 طرح گازرساني در روستاهاي وانق سفلی، وانق علیا، عبدل آباد، رج، سلطان آباد، شیخ سرجین، ناراب، عسگر آباد و آغبلاغ بهمن سراب افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۳۶۲۹۶
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مدير عامل شركت گاز آذربايجان شرقي در این آیین با بیان اینکه سراب از نظر گازرسانی به روستاها رتبه نخست را در استان داراست، گفت: عملکرد این شهرستان در حوزه گاز رسانی 15 درصد بالاتر از شاخص های میانگین استانی است .

ولی اله دینی افزود: در حال حاضر بالاي 98 درصد از جمعيت روستايي شهرستان سراب از نعمت گاز بهره مند هستند.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح ها، 395خانوار روستایی با جمعیتی حدود 1600 نفر از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند .اظهار داشت: برای اجراي اين طرح ها حدود 48كيلومتر شبكه گذاري شده و هزينه اي بیش از 42 ميليارد ريال صرف شده است .

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه از 162 روستای سراب تاکنون به 143 روستا گازرسانی شده، خاطرنشان کرد: عملیات گازرسانی به سه روستای میرکوه وسطی، صومعه زرین و شاللو نیز در دست اجراست که تا دهه فجر سال جاری به بهره بر داری می رسد .

دینی، مجموع اعتبار هزينه شده اداره گاز سراب در دولت تدبیر و امید را 145 میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: با این مبلغ اعتبار علاوه بر گازرسانی به 31 روستای شهرستان، برای تقویت، توسعه و افزایش ظرفیت شبکه نیز هزینه شده است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها