خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس:

ترویج فرهنگ پاسداری در جامعه رسالت اصلی روابط عمومی سپاه است

حجت الاسلام حاجی زاده گفت: برای تحقق این رسالت باید از ابزار مُدرن اطلاع رسانی و ظرفیت های رسانه نظیر گروه تلویزیونی سپاه بخوبی استفاده شود.
کد خبر: ۸۷۳۶۴۳۶
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی نواحی بسیج استان فارس با حضور حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس برگزار شد.
 
http://basijnews.ir/files/fa/news/1395/6/9/651315_377.jpg 
حجت الاسلام حاجی زاده با تاکید بر اینکه اخلاص در کارها عامل اصلی دستیابی به موفقیت است، گفت: " تقویت احساس مسئولیت، نگاه کیفی به برنامه ها و تکلیف محوری " شاخصه های مهمی هستند که در انجام ماموریت ها باید به آن ها توجه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه روابط عمومی از اجزای اساسی یک سازمان است، گفت: نقش تاثیرگذار روابط عمومی و تبلیغات بر نوع نگاه جامعه به یک سازمان و نهاد غیر قابل چشم پوشی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس وظیفه اصلی روابط عمومی و تبلیغات را ایجاد ارتباط و همبستگی بین مدیران، کارمندان و افکار عمومی جامعه دانست و افزود: تحقق این ارتباط در مرتبه عالی موجب ارتقای مجموعه یک سازمان در تمام ابعاد بخصوص در افکار عمومی جامعه خواهد شد.

وی افزود: اعلام مواضع رسمی سازمان، تعیین محتوای برنامه ها و فضاسازی محیطی وظایف مهم روابط عمومی و تبلیغات هستند.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه امروز در دنیا یک نگاه ویژه به نقش تاثیرگذار روابط عمومی در سازمان ها وجود دارد، گفت: با برگزاری دوره های آموزشی بروز، بهره گیری از تجربه های پیشین و تلاش پاسداران جوان و مومن شاهد ارتقای نگاه به روابط عمومی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهیم بود.

وی احیا، تقویت و ترویج فرهنگ پاسداری در جامعه را رسالت اصلی روابط عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران دانست و افزود: برای تحقق این رسالت باید از ابزار مُدرن اطلاع رسانی و ظرفیت های رسانه نظیر گروه تلویزیونی سپاه بخوبی استفاده شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس ادامه داد: " برنامه ریزی با توجه به شرایط روز و خلاقیت محور بودن " عوامل افزایش تاثیرگذاری برنامه های یک سازمان هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی با بهره گیری از ابزار رسانه به میدان جنگ نرم فرهنگی وارد شده اند، گفت: تاثیرگذاری بر افکار عمومی جامعه بخصوص نسل نوجوان و جوان کشور هدفی است که استکبار جهانی در راستای پروژه نفوذ فرهنگی آن را دنبال می کند.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه احیا فرایض امر به معروف و نهی منکر موضوعی است که باید مورد قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: مجموعه روابط عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران نقش مهمی در مقابله با پروژه نفوذ فرهنگی و آگاه سازی کارکنان سازمان و عموم جامعه پیرامون ابعاد و آسیب های نفوذ فرهنگی بر عهده دارد.

شرح تصویری این دوره آموزشی را اینجا بینید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها