رییس اداره مسافر اداره کل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان:

شرکتها و رانندگان متخلف به کمیسیونهای مربوطه جهت بررسی ارجاع می شوند

شرکتها ورانندگان متخلف ضمن اعمال قانون توسط پلیس راه به کمیسیونهای مربوطه جهت بررسی و اخذ تصمیمات لازم ارجاع داده می شوند.
کد خبر: ۸۷۳۶۷۰۳
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رییس اداره مسافراداره کل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان با گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با ادارات مرتبط ازجمله ، اداره مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی، پلیس راه، تعزیزات، بهداشت، صنعت ومعدن وتجارت ناوگان مسافربری استان زنجان درپایانه مسافربری زنجان وهمچنین شهرستانهای ابهر وخدابنده مورد کنترل قرارگرفت .

حسین اسکندری افزود: این بازرسی ها به صورت مرتبط توسط کارشناسان اداره کل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان انجام می شود.

وی اظهار داشت: نظارت برنحوه صدوربلیط، نحوه توزیع پذیرایی وآب آشامیدنی ، تجهیزات سرمایش و گرمایشی ناوگان وهمچنین تجهیزات ایمنی و رعایت موازین بهداشتی ، نظارت برعملکرد مدیران فنی شرکتها ی حمل ونقل مسافر ورانندگان و مطابقت دادن کارت با وسیله نقلیه واخذ صورت وضعیت از جمله مواردی است که دراین بازدیدها مورد ارزیابی وکنترل قرارمی گیرد.

اسکندری تصریح کرد: مسافران در صورت داشتن هر گونه شکایت، پیشنهاد و یا مشاهده هرگونه تخلفی از طرف شرکت های مسافربری و رانندگان، می توانند موارد را با شماره پیامگیر شبانه روزی 33462369 و سامانه پیام کوتاه کشوری 3000143 و سامانه پیامگیراداره کل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان 3000990091 جهت بررسی اطلاع دهند.

رییس اداره مسافراداره کل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان خاطرنشان ساخت: شرکتها ورانندگان متخلف ضمن اعمال قانون توسط پلیس راه به کمیسیونهای مربوطه جهت بررسی و اخذ تصمیمات لازم ارجاع داده می شوند.

ارسال نظرات