شرکتها و رانندگان متخلف به کمیسیونهای مربوطه جهت بررسی ارجاع می شوند
حسین اسکندری افزود: این بازرسی ها به صورت مرتبط توسط کارشناسان اداره کل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان انجام می شود.
وی اظهار داشت: نظارت برنحوه صدوربلیط، نحوه توزیع پذیرایی وآب آشامیدنی ، تجهیزات سرمایش و گرمایشی ناوگان وهمچنین تجهیزات ایمنی و رعایت موازین بهداشتی ، نظارت برعملکرد مدیران فنی شرکتها ی حمل ونقل مسافر ورانندگان و مطابقت دادن کارت با وسیله نقلیه واخذ صورت وضعیت از جمله مواردی است که دراین بازدیدها مورد ارزیابی وکنترل قرارمی گیرد.
اسکندری تصریح کرد: مسافران در صورت داشتن هر گونه شکایت، پیشنهاد و یا مشاهده هرگونه تخلفی از طرف شرکت های مسافربری و رانندگان، می توانند موارد را با شماره پیامگیر شبانه روزی 33462369 و سامانه پیام کوتاه کشوری 3000143 و سامانه پیامگیراداره کل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان 3000990091 جهت بررسی اطلاع دهند.
رییس اداره مسافراداره کل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان خاطرنشان ساخت: شرکتها ورانندگان متخلف ضمن اعمال قانون توسط پلیس راه به کمیسیونهای مربوطه جهت بررسی و اخذ تصمیمات لازم ارجاع داده می شوند.