خبرهای داغ:

دیدار فرماندار و مسؤولان ادارات هندیجان با امام جمعه

فرماندار هندیجان گفت:یاد وخاطر شهیدان رجایی وباهنر که از مسؤولان شجاع و دلسوز انقلاب اسلامی بودند همیشه جاویدان است و از تلاش های مسؤولان هندیجان در اجرای منظم پروژه ها و طرح ها تشکر و تقدیر می شود.
کد خبر: ۸۷۳۶۷۱۰
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
به گزارش خبرنگار بسیج در هندیجان ،دیدار فرماندار و مسؤولان هندیجان با امام جمعه عصر دوشنبه در دفتر امام جمعه به مناسبت هفته دولت برگزارشد.

سید مهران رفیعی در این دیدار اظهار کرد:از تلاش وپیگیری اصحاب خبر و روابط عمومی فرمانداری در پوشش مناسب برنامه های هفته دولت در هندیجان تشکر می شود و همچنین خبرنگاران ورسانه ملی در پوشش خبرهای شهرستان تلاشی بیشتر داشته باشند.

وی افزود:در هفته دولت باتوجه به منابع مالی محدود دولت پروژه ها با کیفیت و دقت و نظم خوبی در هندیجان افتتاح وکلنگ زنی شدند.

وی بابیان تقدیر از همراهی مدیران ادارات و امام جمعه در برنامه های هفته دولت گفت:مدیران ادارات و همچنین امام جمعه هندیجان و روابط عمومی فرمانداری همراهی خوبی در برگزاری مراسمات داشتند وتا کنون پروژه های عمرانی ،ورزشی ،فرهنگی و بهداشتی خوبی در هندیجان به بهره برداری رسیده است.

در ادامه مراسم دیدار امام جمعه هندیجان حجت الاسلام والمسلمین علی شمیل پور ضمن گرامیداشت هفته دولت به دولتمردان ایران گفت:از زحمات بی وقفه فرماندار دلسوز و پرتلاش وخستگی ناپذیر هندیجان و همچنین مسؤولان ادارات که با صبر وحوصله ودقت دراین هوای گرم مشغول افتتاح پروژه ها بودند شایسته تقدیر وتشکر هستند.


وی افزود: از زحمات خوب خبرنگاران هندیجان  در انعکاس به موقع خبرهای هفته دولت تقدیر می شود.

شمیل پور امام جمعه هندیجان در پایان دیدار از مسؤولان خواست که پیگیر پروژه ها مابقی برای توسعه شهرستان باشند.

خبرنگار هندیجان محمدرضاشعبانی
ارسال نظرات
پر بیننده ها