فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان:

دشمن به دنبال نفوذ در فرهنگ و تغییر در باورهاست

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، گفت: دشمن به دنبال نفوذ در فرهنگ و تغییر در باورهاست
کد خبر: ۸۷۳۷۹۴۸
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
سردار ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، در حاشیه برگزاری گردهمایی و نشست فرهنگیاران فعال سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، عنوان کرد: امروزه یکی از روشهایی که دشمن افکار و اندیشه همه افراد جامعه ما را مورد هجمه قرار داده است مسئله فرهنگ و نفوذ فرهنگی غرب است که امام خامنه ای(مدظله العالی) بار ها و بارها تاکید فراوانی بر این موضوع داشتند. نفوذی که افکار و اندیشه افراد را به اسارت خویش درآورد و همه افکار جامعه را درگیر خود کرده وتحت تاثیر قرارداده است.

وی با بیان اینکه مسائل فرهنگی جامعه نیاز به مدیریت حساب شده دارد،افزود: امروز دشمن به فکر بی هویت کردن فرهنگ جامعه اسلامی است و در نوک این حمله، جوانان را مورد هدف قرار داده است.
وی خاطر نشان کرد: امروز تهاجم فرهنگی با ابعاد گسترده و با استفاده از وسایل نرم افزاری و سخت افزاری بیش از هر روز دیگر به چشم می خورد.
وی با اشاره به اینکه دشمن بر علیه اسلام و ارزش های انسانی در جوامع اسلامی وارد معرکه شده است، گفت: عمده هدف دشمن بی ارزش کردن ارزش های اسلامی می باشد.

سردار ترابی در ادامه با اشاره به این که نفوذ در رابطه با دشمن معنا پیدا می کند که این دشمن گاهی دشمنِ آشکار است و گاهی دشمنِ پنهان، گفت: دشمن آشکار دشمنی خود را علنی می ‌کند اما دشمن پنهان نه تنها ابراز دشمنی نمی ‌کند بلکه ابراز دوستی هم کرده و البته دشمن آشکار هم تلاش در جهت نفوذ برای جاسوسی دارد اما عمدتا نفوذ در مورد دشمن پنهان معنا می‌دهد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، با اشاره به این که واژه نفوذ در مورد دشمنان پنهان است که قرآن نامشان را منافقین می ‌گذارد، افزود: مقصود رهبر معظم انقلاب از واژه نفوذ این است که مراقب باشید دشمن خودش را در قالب دوست جا نزند و به خصوص در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی نظام دخالت نکند.

ارسال نظرات