چهارمحال و بختیاری؛

نشست ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس در بسیج دانشجویی

اولین نشست ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس در بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر حضور ویژه در برپایی نمایشگاه های فرهنگی و اقتصاد مقاومتی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۷۹۵۱
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در این نشست که با حضور مسولین معاونت های بسیج دانشجویی برگزار شد، مسول بسیج دانشجویی استان به نقش و جایگاه رفیع شهدا در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: اگر ظرفیت انقلاب اسلامی و خون مقدس شهدای گرانقدرمان در جنگ تحمیلی نبود، معلوم نبود امروز ما در چه جایگاهی ازدنیا قرار داشتیم

احمد راستینه، افزود: برگزاری یادواره های شهدا و هرآنچه که قدر و منزلت شهدا در آن مشخص می شود از اهمیت و منزلت بالایی برخور دار است و امنیت و آرامش خاطر نسبی که در جامعه وجود دارد به واسطه رهبری های پیامبر گونه ، تبعیت از ولایت فقیه و ایثار شهدای انقلاب اسلامی است و بر همگان واجب و ملزوم است که از این انقلاب پاسداری کنند.

راستینه افزود: با ظرفیت عظیم بسیجیان ناحیه دانشجویی استان انتظار می رود که هفته دفاع مقدس امسال هم همچون سال های قبل از شکوه و عظمت بالایی در استان برخوردار باشد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه در زمینه های فرهنگی، فضای مجازی و اقتصاد مقاومتی از مهمترین برنامه های قابل اجرا در بزرگداشت دفاع مقدس است.

در این نشست، برخی معاونت ها پیشنهاداتی در زمینه بهتر برگزار کردن هفته دفاع مقدس، ارائه نمودند.

ارسال نظرات