نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی:

بی توجهی به محور پونل- خلخال بعد از 58 سال همچنان ادامه دارد

عملیات اجرایی جاده پونل- خلخال 58 سال است که آغاز شده اما در طول این مدت همچنان پروژه بلاتکلیف مانده است.
کد خبر: ۸۷۳۸۰۵۳
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱

رئیس مجمع نمایندگان استان در جلسه اعضای کمسیون عمران اظهار داشت: مهاجرت۶۰ درصدی مردم برخی روستاها در استان از مشکلات اساسی به حساب می رود که این عدم توجه به توسعه امکانات روستایی را نشان می دهد و بر همین اساس مردم روستاها اقدام به شهرنشینی می کنند.

بشیر خالقی تصریح کرد: مردم استان علاوه بر مشکل کم آبی ، با مشکلات جاده ای نیز دست و پنجه نرم می کنند و سرعت اجرای پروژه های جاده ای استان اردبیل بخصوص روستاها بسیار پایین می باشد، بطوری که آسفالت راه های روستایی در طول سال های اخیر از 25 درصد تنها به 42 درصد افزایش داشته است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی از بی توجهی به پروژه جاده پونل – خلخال اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی جاده پونل- خلخال 58 سال است که آغاز شده اما در طول این مدت همچنان پروژه بلاتکلیف مانده است.

وی درخصوص جاده سرچم نیز چنین گفت: باید نسبت به رفع نقاط حادثه خیز جاده سرچم که جزء پر تردد و حادثه خیزترین جاده های کشور حساب می شود اقدام شود.

خالقی در همین خصوص ادامه داد: چراکه این جاده از اصلی ترین راه های ارتباطی استان اردبیل به سایر استان ها می باشد و میزان تصادفات جاده ای در این محور بسیار بالاست که با رفع مسیر های حادثه خیز، میزان تصادفات جاده ای در این محور قطعا کاهش خواهد یافت.

سید فرزاد بلندی سادات، خبرنگار خبرگزاری بسیج استان اردبیل
 
 
 
 
ارسال نظرات