آنچه در سفر رئیس کمیته امداد امام خميني(ره) کشور به پارس آباد گذشت

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور به منظور تکریم و تسریع در روند خدمت رسانی به مددجويان پارس آبادي به این شهرستان سفر كرد و دستاوردهای خوبی به همراه داشت.
کد خبر: ۸۷۳۸۳۴۴
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، پرویز فتاح در چهاردهمین سفر از دوره دوم سفرهای استانی به منظور تکریم و بررسی مشکلات اقتصادی و معیشتی و تسریع در روند خدمت رسانی به مددجويان با حضور در کميته امداد امام خمینی (ره) پارس آباد با مسوولان اين شهرستان ديدار كرد.

در اين ديدار كه رئیس کمیته امداد استان اردبیل، فرماندار، امام جمعه و کارکنان کمیته امداد شهرستان پارس آباد نيز حضور داشتند، ارشد سعادتی رئیس کمیته امداد امام (ره) پارس آباد گزارشي از آمار و ارقام مددجویان تحت پوشش و ميزان كمكهاي اين نهاد و خيرين به مددجويان كميته امداد امام خميني(ره) شهرستان ارائه كرد.

در این ديدار، فرماندار و امام جمعه شهرستان پارس آباد نيز از ظرفیت ها و کمبود امكانات پيش روي مددجويان كميته امداد پارس آباد و نبود امنیت شغلی کارکنان بویژه مددکاران سخن به ميان آورده و خواستار رسیدگی و حمایت رئيس كميته امداد امام خميني (ره) كشور شدند.

در ادامه رئيس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با اشاره به طرح های حمایتی کمیته امداد، دیدار با مددجویان و جویا شدن احوال آنان را سفارش مقام معظم رهبری خواند و گفت: تاثیر این اقدام و بازدیدها در رفع مشکلات محرومان بسیار بالا است و باید از این امکان حداکثر بهره گیری صورت گیرد.

پرويز فتاح ضمن ابراز رضایت از کارکنان كميته امداد شهرستان پارس آباد افزود: ما باید با الگوگیری از حضرت علی (ع) در خدمت مردم باشیم و امداد ما نيز باید امداد انقلابی باشد.

وي با بیان اینکه اقداماتی که کمیته در سال های اخير در بخش اشتغال و توانمندسازی انجام داده، قابل تقدیر است، از مسئولین کمیته امداد این شهرستان خواست اگر متقاضی مددجو برای دریافت وام تمام شده به متقاضیان غیر مددجو داده شود.

رئیس کمیته امداد امام خميني(ره) کشور از آمادگی این نهاد حمایتی برای احداث مسکن مددجویی در پارس آباد برای نیازمندان زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان خبر داد و گفت: اگر خیرین و مسئولان این شهرستان بتوانند با اهدای زمین بسترسازی لازم را برای ما در کمیته امداد پارس آباد فراهم کنند کمیته امداد هزینه احداث و تکمیل این مسکن ها را بر عهده می گیرد.

فتاح همچنين از مساعدت براي تهيه 50 كمك جهيزيه و 100 سفر زیارتي به مشهد مقدس به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان پارس آباد خبر داد.

ارسال نظرات