توليد فرآورده هاي كنجدي سالم»؛ عرصه فعاليت اردكان در امر نمانام سازي+ تصاوير

طي جلسه مشترك بسيج استان يزد و مسئولان شهرستان اردكان، فرآورده هاي با كيفيت كنجد، عرصه فعاليت اين شهرستان در امر نمانام سازي و توسعه جهاني را به نام خود رقم زد.
کد خبر: ۸۷۳۸۵۲۰
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج،  طی جلسه مشترک بسیج استان یزد و مسئولان شهرستان اردکان که با حضور سید محمد میرقانعی، مسئول بسیج سازندگی استان، هادی مقیمی، فرماندار اردکان و جمعی از مدیران این شهرستان در فرمانداری اردکان برگزار شد، فرآورده های با کیفیت کنجد، عرصه فعالیت این شهرستان در امر نمانام سازی و توسعه جهانی را به نام خود رقم زد.

اقتصاد مقاومتی بهترین راه برای برون رفت از مشکلات کشور است

سرپرست فرمانداری شهرستان اردکان با اشاره به تحمیل هشت سال جنگ نا برابر و تحریم های ظالمانه استکبار جهانی علیه ملت مظلوم ایران، اجرای عملی برنامه جامع اقتصاد مقاومتی را تنها راه و البته بهترین راه در راستای برون رفت کشور از معضلات پیش رو دانست.

هادی مقیمی گفت: باید با تولید محصول باکیفیت، آگاه سازی مناسب و جلوگیری از واردات بی رویه مردم را به استفاده از کالای داخلی تشویق کرده و ملت شریف ایران را قانع کنیم که استفاده از کالای داخلی راه نجات اقتصاد کشورمان است.

اقتصاد و نیاز به نگاه اعتقادی

وی اقتصاد کشور را نیازمند نگاهی اعتقادی و مذهبی دانست و اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با اجرای برنامه های مدون و حساب شده اقتصاد مقاومتی، اقتصاد کشور را به جایی برسانیم که در برابر ناملایمات جهانی گزند ناپذیر باشد.

مقیمی تصریح کرد: ایران کشوری غنی و دارای سرمایه های ارزشمند، معدنی، اقلیمی، گردشکری و انسانی است که رسیدن کشورمان به آرمان های اقتصادی را قابل دسترسی می کند.

لزوم معرفی نحصولات اردکان در بازارهای داخلی و خارجی

مسئول بسیج سازندگی استان نیز در ادامه این نشست مشترک اظهار داشت: شهرستان اردکان اقدامات گسترده ای در زمینه توسعه فرآورده های کنجدی سالم انجام داده است ولی با وجود همه این تلاش ها و زحمات چند صد ساله همچنان عرصه های بسیاری در این راستا وجود دارد که تلاش و فعالیتی بیش از پیش را می طلبد.

سید محمد میرقانعی با اشاره به اهمیت تبلیغات و معرفی نمانام این محصول گفت: اردکان راهی طولانی را برای معرفی محصول سالم خود به بازارهای ملی و بین المللی پیش رو دارد؛ شرکت های بسیاری در این عرصه فعالیت می کنند که با وجود سطح متوسط و حتی پایین خود، تبلیغات را دستاویز قرار داده و بازارها را اشغال کرده اند.

وی افزود: اردکان شهرستانی توانا در عرصه تولید فرآورده های کنجدی سالم است که باید در کنار توسعه کمی و کیفی محصول خود تبلیغاتی گسترده ایجاد کرده و محصولات خود را به بازار های داخلی و خارجی معرفی کند.

ارسال نظرات