مسئول بسیج مساجد شهرستان ارومیه در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

افزایش بدحجابی و بی حیایی در جامعه به دنبال الگو گرفتن از سبک زندگی غربی

محرم یوسفی گفت: بدحجابی و بی حیایی در جامعه ما بسیار زیاد شده و از وقتی ماهواره وارد خانه ها شد فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی کمرنگ شده است.
کد خبر: ۸۷۳۸۷۱۴
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
محرم یوسفی مسئول بسیج مساجد و محلات شهرستان ارومیه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: بدحجابی و بی حیایی در جامعه ما بسیار زیاد شده و از وقتی ماهواره وارد خانه ها شد فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی کمرنگ شده است.

وی ادامه داد: سبک زندگی مردم با الگو گرفتن از ماهواره تغییر یافته و دشمن به این ترتیب عمق خانواده را هدف گرفته، حتی در کشورهای دیگر هم همه شبکه ها در دسترس عموم قرار ندارند ولی متاسفانه در کشور ما هیچ محدودیتی وجود ندارد و ماهواره ارزان در اختیار همه هست که این آسیب ها را دو چندان می کند.

یوسفی تصریح کرد: خانواده ها و پدر و مادرها مثل سابق به فرزندان خود توجه عاطفی و مراقبتی ندارند و آنطور که باید و شاید وقت نمی گذارند و اهمیت نمی دهند و فرزندان به دنبال محبت های بیرون از خانه می روند و از الگوهای غربی در پوشش و رفتارشان تبعیت می کنند.

مسئول بسیج مساجد و محلات شهرستان ارومیه اظهار داشت: به مساجد اهمیت کافی داده نمی شود مساجد سنگر ما هستند ولی مسئولان دنبال اینگونه مباحث نبوده و به ثروت اندوزی می اندیشند باید خانواده ها را با مساجد آشتی دهند و سبک زندگی اسلامی را آموزش دهند.

یوسفی گفت: یکی دیگر از دلایل اصلی افزایش بدحجابی ها بیکاری جوانان و نداشتن امکان شغل و ازدواج است که توجه مسئولان را می طلبد.

ارسال نظرات