معاون سپاه کربلا در باره وضعیت مناطق آسیب دیده مازندران:

خدمات بسیج و سپاه به طوفانزده گان از توزیع نان تا وصل آب و برق/ تا بهبود شرایط عادی سپاه به خدمت ادامه می دهد

سپاه و بسیج جدای از مردم نیستند و در شرایط بحران با تمام توان و امکانات برای زندگی مردم مجاهدت می کنند، از همین جهت اجازه نمی‌دهیم زندگی عادی مردم دچار چالش شود.
کد خبر: ۸۷۳۸۹۸۵
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلای مازندران، بیشترین سرعت طوفان را در شهرستان قائم‌شهر دانست و اضافه کرد: تمام انرژی سپاه کربلا برای رفع حادثه در این شهرستان متمرکز شد که با تدابیر فرماندهی سپاه کربلای استان، فرمانده سپاه نواحی، واحدهای امدادی بسیج سازندگی، معاونت مهندسی و معاونت فناوری اطلاعات سپاه وارد صحنه حادثه شدند.

این مسؤول با بیان اینکه قطع برق و مسدود شدن ارتباطات در قائم‌شهر، امدادرسانی را برای دستگاه‌های اجرایی به ویژه سپاه کربلا با مشکل مواجه کرد، گفت: معاونت فناوری اطلاعات سپاه کربلای با اعزام شیلتر مخابراتی تماس ارتباطی را در این شهر برقرار کرد و سیستم بی‌سیم در قائم‌شهر فعال شد.

جواد بخشی  با اعلام اینکه از نخستین ساعات وقوع طوفان و سیل در مازندران سپاه کربلای استان با تمام توان وارد عرصه شده و اقدام به کمک رسانی مردم و رفع حادثه کرده است، اظهار کرد: کانون  طوفان در شهرستان قائم‌شهر بوده است و تمام نیروهای سپاه و بسیج در شهرهای طوفان‎زده از سوادکوه، آمل، بابل و جویبار به‌منظور امدادرسانی مستقر شدند.

وی با اشاره به اینکه تمام فرماندهان، پاسداران، نیروهای بسیجی گردان‌های بیت‌المقدس و امام حسین(ع) سپاه کربلای مازندران برای امدادرسانی شهرهای آسیب‎دیده از طوفان به حالت آماده‌باش بودند، افزود: فرماندهان پایگاه‌ها در محلات هم مأمور شدند تا در حالت نیاز عملیات امدادرسانی را انجام دهند.

بخشی بیان کرد: علاوه بر نیروهای امدادی و مهندسی سپاه کربلا، واحد عملیات و اطلاعات این نهاد مردمی برای حفظ امنیت در شهرستان قائم‌شهر وارد کار شد.

وی کانون حادثه سیل و طوفان اخیر در داخل قائم‌شهر را در خیابان جویبار، ساری و شهرک یثرب دانست و ادامه داد: از ابتدایی وقوع حادثه تا ساعت 13 همان‌ روز بازگشایی خیابان‌هایی که به‌دلیل سیل و طوفان مسدود شده بود انجام شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلای مازندران به نقش موثر بسیج سازندگی در رفع مشکلات حوادث غیرمترقبه اشاره کرد و گفت: فرمانده ناحیه و نیروهای گردان همراه با نیروهای شهرداری تا آخرین ساعات امدادرسانی داشته و در رفع مشکلات صحنه حادثه را رها نکردند.

وی همکاری شرکت توزیع برق مازندران را در رفع مشکلات فنی و اتصال برق مناطق حادثه‌دیده قابل تحسین برانگیز خواند.

سرهنگ بخشی از قطعی 50 درصدی برق مناطقی از قائمشهر اشاره کرد و در خصوص امداد رسانی سپاه کربلا  در این موضوع افزود:  نیروهای بسیج در مناطق روستایی قائم‌شهر ( قادیکلا بزرگ، آهنگرکلا، گل افشان، چپی فولادکلا، میکلا، پاشاکلا، تیل خانی، قسمتی از ملک خیل صنم، کمانگرکلا، جنید، سراجکلا، ولوند، واکیکلا، چمازکتی، قسمتی از کوچکسرا، قسمتی از شهر ارطه، نماورکلا و نودهی) همچنان به فعالیت مشغول می باشند.

معاون سپاه مازندران از ادامه تهیه و توزیع نان توسط سپاه کربلا تا عادی شدن شرایط مردم  طوفانزده شهر های حادثه دیده خبر داد.

بخشی نگرانی مردم را نگرانی سپاه پاسداران دانست و با اشاره به اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند و در موقعیت های گوناگون همگام با سپاه افتخار آفرینی داشته و دارند افزود: سپاه و بسیج جدای از مردم نیستند و در شرایط بحران با تمام توان و امکانات برای زندگی مردم مجاهدت می کنند، از همین جهت اجازه نمی‌دهیم زندگی عادی مردم دچار چالش شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها