مسئول بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان بیان کرد

تشویق مردم به اهدای خون از اهداف بسیج جامعه پزشکی است

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان گفت: آموزش‌های همگانی بیماری ایدز و بیماری‌های منتقل شونده از راه خون و همچنین اهدای خون مدنظر ما قرار دارد و تلاش می‌کنیم که مردم را به اهدای خون تشویق کنیم.
کد خبر: ۸۷۳۸۹۹۴
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹
به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، محسن حجتی، مسئول بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان با بیان اعرام تیم به مناطق محروم اصفهان تا پایان شهریور ماه گفت: هر هفته در شهرستان‌های فریدون شهر، سمیرم، خور و بیابانک به سه دهستان اعزام تیم داریم به علاوه تیم‌هایی را به حاشیه شهر اصفهان و مناطق محروم اطراف زینبیه ارسال می‌کنیم که این اعزام‌ها هر پنج شنبه به این مناطق انجام می‌شود.

وی درباره ارائه انواع خدمات به این مناطق گفت: در اعزام تیم‌ها ویزیت بیماران، پرستاری، مشاوره خانواده، تغذیه و دندانپزشکی ارائه می‌شود و در روستاهای دور از شهر نیز موضوع دامپزشکی و بیماریهای مشترک میان انسان و دام مدنظر قرار دارد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان با اشاره به اینکه در مرداد ماه گذشته حدود 45 تیم پزشکی به این مناطق اعزام کرده‌ایم، بیان کرد: در ماه شهریور نیز نزدیک به 45 تیم را اعزام خواهیم کرد و معمولاً هر تیم به 150 تا 300 نفر خدمت رسانی می‌کند.

حجتی، تصریح کرد: ما آموزش‌های همگانی را مد نظر خود قرار داده‌ایم که یکی از موضوعات بیماری ایدز و بیماری‌های منتقل شونده از راه خون همچنین اهدای خون است تا از خارج خون وارد نکنیم؛ در واقع به دنبال ترویج و تشویق مردم به اهدای خون هستیم.



ارسال نظرات
آخرین اخبار