نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی:

توسعه مشگین‌شهر نیازمند همکاری مسئولان با سرمایه گذاران است

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: لازمه توسعه شهرستان مشگین‌شهر و این مجموعه گردشگری همکاری و حمایت مسئولان است تا شاهد تحولی عظیم در صنعت گردشگری باشیم.
کد خبر: ۸۷۳۹۰۱۱
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، ولی ملکی نماینده مردم مشگین‌شهر در حاشیه مراسم کلنگ زنی پروژه زیپ لاین گفت: امروز شاهد اجرای فاز دیگری از مجموعه گردشگری نور سبلان بودیم تا به مرور زمان شاهد کلنگ زنی و افتتاح فازهای دیگر این پروژه باشیم.

وی افزود: طبق برنامه ریزی و پیش بینی اولیه با افتتاح هر یک از فازهای این پروژه گام‌های دیگر برای استفاده و رفاه مردم برداشته می‌شود لذا آغاز این مجموعه در این شهرستان تنها محدود به پل معلق نیست بلکه در کنار آن پروژه‌های دیگری نیز وجود دارد که به مرور زمان عملیاتی می‌شود.

وی افزود: به علت برخی از مسائل در تکمیل پل معلق 6 شال فرصت سوزی شد اما با کلنگ زنی فار زیپ لاین این مجموعه شاهد این هستیم که مشکلات مرتفع شده است.

وی خاطر نشان کرد: لازمه توسعه شهرستان مشگین‌شهر و این مجموعه گردشگری همکاری و حمایت مسئولان است تا با تکمیل سایر فازها گامی ارزشمند در توسعه شهرستان برداشته شده و شاهد تحولی عظیم در صنعت گردشگری مشگین‌شهر خواهیم بود.


ارسال نظرات