تشییع پیکرمادری که همسر،برادر وفرزندش در دفاع مقدس شهید شدند

پیکر مطهر همسر، خواهر و مادر شهید سلیمانی امروز با حضور امام جمعه شهرستان رابر، امام جمعه هنزا و حضور گسترده ارادتمندان به خانواده معظم شهدا ء و مسئولین شهرستانی در این شهر تشییع شد.
کد خبر: ۸۷۳۹۳۷۰
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، پیش از ظهر امروز شهرستان رابر، میزبان دلدادگان و عاشقان فرهنگ ایثار و شهادت بود که با تشییع پیکر حاجیه خانم فاطمه جلالی  مادر شهید محمود سلیمانی ، همسر شهید خداکرم سلیمانی و خواهر شهید محمود  سلیمانی  تجلی یافت
امروز مردم شهرستان رابر بار دیگر ثابت کردند که قدرشناس خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستند و با حضور پرشور خود، یکی از نمونه‌های صبر و پایداری را در جوار شهدایش به خاک سپردند.
پیکر مطهر این مادر شهید والامقام صبح امروز پس از وداع آحاد مردم و مسئولین شهرستانی  در بهشت فاطمیه رابر به سمت گلزار شهدای قنات ملک  تشییع و پس از آن در گلزار مطهر شهدا  طواف داده شد و در کنار گلزار شهدای خود به خاک  سپرده شد .
حجت الاسلام صادقی در مراسم تشییع این بانوی نمونه اسوه صبر و مقاومت گفت : حاجیه خانم فاطمه جلالی در  زمان  جوانی فرزندانی را درست تربیت و تحویل جامعه داد این مادر نمونه صبر، استقامت و پایداری بود ما باید اعمال و رفتار وی را الگو و سر لوحه‌ی  زندگی خودمان قرار دهیم .
وی ادامه داد: مادری که الگویش را حضرت  زینب(سلام الله علیها) و حضرت  فاطمه زهرا (سلام الله علیها ) قرار داد ، ما باید اینگونه   زندگی کنیم .
امام جمعه رابر افزود:  این مادر والامقام تا روز هابی آخر عمرش هم نمی خواست که بارش  بر روی دوش  کسی باشد، خداوند دعایش را مستجاب کرد.
وی این مادران شهدا را  رحمت خداوند دانست ودر ادامه گفت : زمانی که می خواستیم تجلیل از این بانوی بزرگوار  در مسجد جامع داشته باشیم ، فرزندانش گفتند، مادرمان اجازه نمی دهد، نمی خواهد مشقتی  برای مردم درست کند  و  مردم  وقتشان را   به خاطر من  مادر در مسجد بگذارند، این مادر این  گونه بود،  ما باید صبر و استقامت این مادر والامقام را  الگوبرداری کنیم و سرلوحه زندگی مان قرار دهیم.
امام جمعه رابر در پایان این مصیبت را به خانواده  محترم و  فرزندانش و همه خانواده شهدا  تسلیت عرض کرد و به بازماندگان ایشان، ازخداوند متعال صبر جمیل  و اجر جزیل مسئلت نمود.
 
نماز بر پیکر حاجیه خانم فاطمه جلالی به امامت حجت الاسلام علیدادی امام جمعه هنزاء در گلزار شهدای قنات ملک اقامه شد.
فاطمه جلالی، مادری است که پنج نفر از نزدیکان خانواده اش را تقدیم به نظام جمهوری اسلامی می‌کند، لحظه‌ای است که قطعاً تحمل این درد و سختی و دوری و داغ او برای هر شخصی قابل تحمل نیست؛ و حال  اینک این  مادر والامقام در سن  ۸۰ سالگی بر اثر بیماری صبح امروز ۱۴ شهریور ماه دار فانی را وداع گفت و  به شهدای خود پیوست .
مراسم ترحیم و یادبود این مادر صبور در مسجد جامع قنات ملک  برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است: روستای قنات ملک دارای ۱۲ شهید والامقام است که ۵ شهید  از این شهدای بزرگوار از خانواده این مادر شهید است.
بانو فاطمه جلالی مادرشهید محمود سلیمانی، همسرشهید خداکرم سلیمانی و خواهر شهید محمود سلیمانی است و یوسف سلیمانی برادرزاده همسرش و عنایت الله پاینده خواهرزاده اش نیز شهید شده است
 
 
 
منبع:صبح رابر
ارسال نظرات