خبرهای داغ:

محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه ملكان برگزار شد

خبرگزاری بسیج: يكي از هاديان سياسي سپاه عاشورا در محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه ملكان، گفت: دوران بازنشستگي دوران شكوفايي و به نوعي ثمردهي است كه با انتقال تجربيات به نسل هاي جوان، نقش يك بازنشسته برجسته تر مي شود.
کد خبر: ۸۷۳۹۴۱۶
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علي ابراهيم پور در ادامه به لزوم امربه معروف و نهي از منكر در جامعه اسلامي اشاره كرد و افزود: تداوم نيكي ها و بقاي خوبي ها در يك جامعه با امر به معروف و نهي از منكر ممكن مي باشد پس هميشه بايد اين واجب بزرگ را انجام دهيم تا جامعه اسلامي از خطر زوال و اضمحلال رهايي پيدا كند.

وي خاطر نشان كرد: از امامان معصوم(ع) نيز روايتي وارد شده است كه اگر در جامعه امر به معروف و نهي از منكر تعطيل شود بدكاران و اشرار بر آن جامعه حاكم مي شوند و نيكان هر چقدر دعا كنند اجابت نشود پس بايد قدم هاي محكم و استواري با عزم راسخ برداريم و موجبات تعالي جامعه را فراهم آوريم.

جواد اكبري؛ فرمانده سپاه ملكان نيز در ديدار بازنشستگان گفت: بازنشستگان ذخاير ارزشمند نظام اسلامي هستند و بايد از وجود ارزشمند آن ها در اداره جامعه اسلامي استفاده شود و به هيچوجه بازنشستگان نبايد منزوي شوند چراکه بازنشستگان روزگار جواني و بهترين لحظات عمر خود را در جبهه هاي نبرد فداي اسلام و ميهن اسلامي کرده اند.

به همت كانون بازنشستگان سپاه ملكان، محفل انس و مودت بازنشستگان این سپاه در بارگاه امامزاده تاج الدين علي(ع) برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها