فعالیت یازده گروه جهادی در مناطق محروم استان قزوین

یازده گروه جهادی در مناطق محروم استان قزوین از جمله بخش های الموت شرقی و غربی، بخش مرکزی و طارم سفلی در عرصه های عمرانی، کشاورزی،آموزشی، تربیتی و فرهنگی فعالیت می کنند.
کد خبر: ۸۷۳۹۵۴۸
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج،  محمد رضا محمدخانی مسئول اردوهای جهادی ناحیه مقاومت امام سجاد(ع) قزوین در این باره اظهار داشت: اردوهای هجرت بسیج  طرحی ملی است که از نیرو و نشاط جوانان به منظور اجرایی نمودن اولویت غنی سازی اوقات فراغت در عرصه های محرومیت زدایی در سطح شهرستان و استان اجرایی می شود.

وی افزود: اردوهای هجرت بسیج حس خودباوری و وظیفه شناسی را در جوانان تقویت می کند و همچون سکویی است که موجب پیشرفت و ارتقای آموزشی و فرهنگی آنان شده و باعث غنی سازی اوقات فراغت و اشتغال زایی است، همچنین زمینه را برای ورودانسان های پر شور و نشاط در عرصه های مختلف  به ویژه در مناطق محروم فراهم می سازد.

محمد خانی با بیان اینکه اردوهای جهادی نمایش همبستگی، خوباوری و استقلال کشورهستند، گفت: اردوهای جهادی موجب کاهش هزینه طرح های عمرانی و صرفه جویی در وقت می شود که از ویژه گی های بارز این اردوهاست.

 مسئول اردوهای جهادی ناحیه امام سجاد(ع)قزوین یادآور شد: درهمین راستا بسیج ناحیه درعرصه های مختلفی عمرانی و فعالیت متعدد منجمله آبرسانی، رنگ آمیزی مدارس، اقتصاد مقاومتی، آموزش و تقویت دروس، مرمت مساجد و مدارس، احداث خانه برای افراد مستضعف و نیازمند مشغول ارائه خدمات است.

 وی تأکید کرد: اردوهای جهادی یکی ازبهترین فرصت های خود سازی و خودشناسی است.

محمدخانی عنوان کرد: در این اردوها جوانان، دانشجویان و دانش آموزان می توانند درد و لذت مردم خویش را از نزدیک حس کنند و در شادی و غم مردم شریک باشند.

انتهای پیام/گ

 

ارسال نظرات