نمین 8 مدال رنگین مسابقات کشوری کاراته بانوانان را به خود اختصاص داد

تیم کاراته نمین با کسب دو مدال طلا، یک مدال نقره و پنج مدال برنز توانست در یازدهمین دوره مسابقات کشوری کاراته بانوانان در سبک «ایشون ریو کوبودو» خوش بدرخشد.
کد خبر: ۸۷۳۹۵۹۹
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵

رئیس هیئت کاراته شهرستان نمین در گفتگو با خبرنگار شکوه فرهنگ با اشاره به کسب مدال‌های رنگین توسط ورزشکاران این شهرستان اظهار کرد: یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور در سبک «ایشون ریو کوبودو» کاراته به میزبانی استان اردبیل در سالن ورزشی امام خمینی (ره) شهرستان اردبیل برگزار شد.

فردین قربانی گفت: این دوره از مسابقات با حضور کاراته کاران استان های کشور در دو بخش کاتا و کمیته و در رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در باشگاه کاراته بانوانان شهرستان نمین که نزدیک به 30 نفر هنرجو فعالیت دارند، افزود: ۹ نفر از آنها در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرده بودند که در نهایت توانستند دو مدال طلا، یک مدال نقره و پنج مدال برنز را به خود اختصاص دهند.

رئیس هیئت کاراته شهرستان نمین با اشاره به مقام های کسب شده، اظهار کرد: النا آپتین مقام اول در رده نوجوانان و محدثه شاهی مقام اول در رده نونهالان را کسب کرده اند.

وی بیان کرد: بیتا رسولی مقام دوم و همچنین حدیث اتحاد، تبسم جهانگیری، آیناز عباس پور، آرزو سعادت مقام سوم در رده نونهالان و خانم تمنا عباس پور رده سوم در رده سنی خردسالان را در بخش کمیته به خود اختصاص داده اند.

قربانی افزود: به علت مشکلات مالی و عدم توانایی پرداخت مبلغ ورودیه از سوی ورزشکاران، بسیاری از کاراته کاران مجرب قادربه شرکت در مسابقه نشدند و چه بسا با شرکت افراد فوق احتمال افزایش مقام های قهرمانی بیشتر بود.

وی بیان کرد: بسیاری از هنرجویان که واقعاً قدرت، شجاعت و استعداد رشته رزمی کاراته را دارا هستند، اما متاسفانه به دلیل مشکلات مالی حتی قادر به شرکت در کلاس‌های تمرین هم نمی شود.

ارسال نظرات