اکبر هاشمی رفسنجانی و دو راهی جهالت،خیانت

کد خبر: ۸۷۳۹۸۵۰
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، حجت الاسلام هاشم تقدسی در یادداشتی آورده است:

این روزها اخبار و اتفاقات عجیب زیادی رخ می دهد و عجیب تر از این اخبار و اتفاقات ، عکس العمل ایجاد کنندگان این اخبار ست ؛(البته بحث غارتگری در هیچ دولتی و از سوی هیچ جناحی پذیرفته نیست) مثلا عده ای دست به چپاول بیت المال می زنند و مسئولین دولتی همزمان با گرفتن ژست مبارزه با فساد ، غارتگران را ذخیره و امانتدار بیت المال خطاب می کنند!!!یا در جایی دیگر پس از بررسی ها شمار غارتگران را 950 نفر اعلام می کنند و بعد طی یک شوی سیاسی مبارزه با فساد تنها با 15 نفر برخورد غیر واقعی و یا جابجا میکنند و پرونده را علیرغم تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص عزل غارتگران و باز پس گیری بیت المال در مقابل چشمان منتظرعدالت و حیران مردم ، مختومه اعلام میکنند !!! یارانه را مصیبت عظمی میخوانند اما از آنجا که در صورت انجام رفتار قانونی با بحث یارانه هزینه سیاسی و ریزش آراء دولت را در پی دارد لذا از زیر بار قانون شانه خالی و اقتصاد را هم سیاسی میکنند.

از مستضعفین دم می زنند اما بوی متعفن اشرافیگری از بعضی دستگاه های مهم ومنتصبین بلند است و بجای همدردی با مردم در مشکلات اقتصادی و همسان سازی سفره های مسئولین و مردم، حرف از شیشلیک وگردش در مجتمع تفریحی و فوق مجهز فدک در کیش است...

دستگاه های اطلاعاتی و نظامی کشور هر چند وقت یکبار با فاصله های زمانی اندک خبر از کشف و انهدام تیم های تروریستی در تهران و کرمانشاه و... می زنند و قدیم الاسلام های ما که ادعای خط امامی بودن و انقلابی گری اشان گوش انقلاب را کر کرده و خود را مادرو مالک انقلاب و کشور می دانند بحث از روزگار گفتمان منهای موشک را به میان می کشند و جملاتی را بیان می کنند که دشمن را به دست اندازی بهدستاوردهای بومی ، ارزش ها و خاک این کشور جری تر می کند و دوستان را ناامید و نگران.

و این بار نیز دوباره حجه الاسلام هاشمی رفسنجانی که چندی پیش جمله " روزگار امروز روزگار گفتمان است نه موشک " را در صفحه مجازیش تکذیب کرده بود در عین ناباوری عوام و خواص جامعه در اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش می گوید :" اگر میبینید آلمان و ژاپن این روزها محکم ترین اقتصاد دنیا را دارند اینها بعد از جنگ جهانی دوم از اینکه نیروی نظامی داشته باشند محروم شدند" !!!؟؟؟ البته آقای هاشمی این مطلب را نگفتند که نیروهای نظامی آمریکایی حاضر در ژاپن که متعهد به حفظ امنیت مردم ژاپن هستند بارها با وقاحت تمام زنان و دختران ژاپنی را مورد تجاوز به عنف و قتل قرار دادند شاید از نظر ایشان اقتصاد به تنهایی بر عزت و شرف یک ملت برتری دارد و یا بهتراست بگوییم حتما ازین ماجراها خبر ندارند...

جمله ایشان مرا به یاد فرمایش نورانی و راهگشای امام خامنه ای (حفظه الله )انداخت که در تاریخ 12 فروردین 1395 فرمودند " اینکه بعضی بگویند فردای دنیا فردای موشک نیست ، این حرف اگر از روی ناآگاهی باشد ، نا آگاهیست اما اگر از روی آگاهی گفته شده باشد خیانت است ! چطور ممکن است؟ "

قضاوت اینکه هاشمی رفسنجانی جاهل به اهمیت مساله هست یا نه ؟ خاین است یا نه؟ را به فهم غیر مغرضانه خوانندگان این مطالب و شواهد و قرائن محکم ارجاع می دهم. البته لازم می دانم توجه همه را به این فرمایش پر محتوا و هدفمند اخیر رهبر عزیزو صبور مان در دیدار ائمه جمعه و جماعت جلب کنم که فرمودند :" امروز در کشور جریانی به دنبال آنست به جای عدالت اجتماعی ، استقلال واقعی ، شکل دهی تمدن اسلامی کشور را به سمت وابستگی به آمریکا و تاثیر پذیری از بافته ها و یافته های غربی بکشاند ، البته در خلال این نگاه کلان و جریان شناسی واقعی ، تکلیف موضعگیری انسان در قبال اشخاص ، احزاب و گروه ها نیز مشخص می شود "

از طرح این سوال خوشحال نیستم اما چرا آقای هاشمی با آن همه سوابق ، با اصرار بر نشر چنین نظریاتی تاکید دارند خود را در جایگاه جاهل یا خائن قرار دهند و مارا به یاد فرمایش و سنگ محک امام خمینی بیندازند که میزان حال افراد است ؟؟؟

آقای هاشمی اگر از سر جهل چنین جملات مشکوکی را در خصوص عدم ضرورت وجود قدرت دفاعی کشورگفته اید شما را به کلیپ مستند 13تروریست داعشی ارجاع می دهم که با 4یا 5 زبان زنده دنیا یک به یک ، این جمله متوهمانه را تکرار میکنند: " ایران به سراغت خواهیم آمد " ...اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا.

والسلام علی من اتبع الهدی

هاشم تقدسی

شهریور 1395

ارسال نظرات