دبیر ششمین جشنواره مالک اشتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

تجلیل از 119 پاسدار و بسیجی در جشنواره مالک اشتر نمایندگی ولی فقیه

دبیر ششمین جشنواره مالک اشتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در جشنواره مذکور 119 نفر از پایوران و بسیجیان مورد تجلیل قرار گرفتند افزود: در این راستا 23 نفر در جشنواره استانی و 96 نفر نیز در نواحی توسط سپاه های شهرستانی مورد تقدیر قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۷۳۹۹۲۷
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰

کاشفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به برگزاری جشنواره مالک اشتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان اظهار کرد: این جشنواره به صورت سالانه و برای ششمین سال پیاپی در سطح سپاه قدس استان گیلان و نواحی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در جشنواره مذکور 119 نفر از پایوران و بسیجیان مورد تجلیل قرار گرفتند افزود: در این راستا 23 نفر در جشنواره استانی و 96 نفر نیز در نواحی توسط سپاه های شهرستانی مورد تقدیر قرار گرفتند.

دبیر ششمین جشنواره مالک اشتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان میزان اهتمام معایب و نواقص،اشراف پذيري و انعکاس تلاش ها و فرآیند اشراف،اهتمام به شئونات اخلاقی و سیره عملی در حوزه رفتار سازمانی مطابق با ضوابط شرعی و سازمانی را از معیارهای انتخاب،عملکرد محورهای ماموریتی و الویت دار در انتخاب افراد برتر در ششمین جشنواره مالک اشتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان معرفی کرد.

وی خاطرنشان کرد: تقدیر از برترین ها در سطح نواحی تا پایان شهریور برگزار خواهد شد.

به گفته ی کاشفی استان گیلان در جشنواره سراسری نمایندگی ولی فقیه در سپاه حائز رتبه برتر کشوری شد.

به گزارش بسيج، در میان افراد برتر 10 پاسدار و 109 نفر بسیجی هستند.

ارسال نظرات