مسابقات فن آورد به ایستگاه سوم رسید

سخنرانی معاون رییس جمهور در اختتامیه مسابقات فن آورد

مراسم اختتامیه اولین دوره رقابتهای تخصصی مهارت سنجی فن آورد به صورت استانی، روز سه شنبه این هفته برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۴۰۰۲۳
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی فن آورد، مراسم اختتامیه اولین دوره رقابتهای تخصصی مهارت سنجی فن آورد به صورت استانی، روز سه شنبه این هفته برگزار خواهد شد.

در مراسم اختتامیه این رقابت ها، جناب ستاری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و علی آقا محمدی رییس کمیسیون علمی مجمع تشخیص مصلحت نظام، سخنرانی خواهند کرد و به برگزیدگان مسابقات، جوایزی اهدا خواهد شد.

این مراسم در سالن مجتمع فرهنگی و هنری فجر شهر همدان از ساعت 14 الی 16:30 برگزار می شود. شایان ذکر است پیش ازین دو مرحله از رقابتهای فن آورد به صورت ملی در دانشگاه شریف و تهران برگزار شده بود و همدان میزبان اولین دوره رقابتهای استانی فن آورد است.

فن آورد استان همدان پس از نیازسنجی های صورت گرفته از استان، در سه رشته صنایع تبدیلی برای تبدیل عسل مازاد استان همدان، بسته بندی صنایع سفال و همچنین برنامه نویسی کامپیوتر برگزار شد و بیش از 90 متخصص آثار خود را ارسال کردند. کمک به تجاری سازی این ایده ها، از خدماتی است که فن¬آورد به برگزیدگان ارائه خواهد کرد.


اهداف اصلی برگزاری مسابقات استانی فن آورد، حل نیازمندی های استانی در بخش کسب و کار بومی و اتصال نیروی متخصص به صنعت استان است. فن آورد با هدف تسهیل ارتباط صنعت و بازار کار با جامعه متخصصین از سال 1393 اقدام به برگزاری رقابت های سراسری فن آورد نموده است. این رقابت ها در وهله اول به شناسایی نیازمندی های بخش صنعت پرداخته و با تعریف سنجه های مناسب اقدام به شناسایی و ارزیابی افراد توانمند از سراسر کشور در حوزه های شناسایی شده می پردازد. در آخرین دوره این رقابت ها پیش از 3500 نفر در 6 رشته و 17 گرایش در دانشگاه صنعتی شریف به رقابت پرداختند.
ارسال نظرات