منتخبین جشنواره مالک اشتر استان بوشهر معرفی شدند

جشنواره مالک اشتر امسال نیز دراستان بوشهر برگزار و منتخبین دربخش ماموریت ها، اقدامات و فعالیتهای نیروهای بسیجی حوزه ها و پایگاه های مقاومت معرفی شدند.
کد خبر: ۸۷۴۰۱۷۵
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۳
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج،  سرگرد حسین قاسمی، مسئول بسیج مساجد و محلات استان بوشهر گفت: این جشنواره با هدف معرفی فرماندهان، مدیران و رده های موفق در سطوح مختلف بسیج و سپاه برگزار می شود .

حسین قاسمی با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره مالک اشتر سپاه و بسیج این استان تصریح کرد: این جشنواره هر سال بر اساس نتیجه های حاصل از انواع ماموریت ها، اقدامات و فعالیتهای نیروهای بسیجی حوزه ها و پایگاه های مقاومت  برگزار می شود .

وی اظهار کرد: ارتقاء و تقویت فرهنگ شایسته‌ سالاری، با انتخاب فرماندهان، مسؤولان موفق‌ و معرفی الگوهای سازمانی و رده‌های برتر بسیج و سپاه در سطح استان از اهداف برگزاری این جشنواره است .

وی شناسایی، معرفی و شناساندن رده‌های مختلف بسیج را گامی در راستای معرفی الگویی برتر برای سایر اعضا بسیج دانست وگفت : این جشنواره در واقع نتیجه تلاش ‎ها و مجاهدت ‎هایی است که در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت  بسیج استان بوشهر صورت گرفته که باید مورد تقدیرقرار گیرند .

انتهای پیام/گ

اسامی منتخبین درتصاویر ذیل آمده است:

 

 

ارسال نظرات