فضا سازی ادارات در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان باشد

فرمانده سپاه فتح به فضاسازی ادارات به عطر و بوی شهدا اشاره کرد و یادآور شد: بیشتر ادارات شهدایی دارند که باید تصاویر آنها را در ادارات و در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان نصب کنند تا این کار برای همیشه ماندگار بماند.
کد خبر: ۸۷۴۰۱۷۷
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۳
سردار یدالله بوعلی ظهر دوشنبه در جلسه کمیته فرهنگی با اشاره به اینکه تا برگزاری کنگره ۱۸۸۰ شهید استان زمان چندانی باقی نمانده است، افزود: انشاءالله به کمک خداوند در یازدهم مهر سال جاری این کنگره ملی با حضور خانواده های معظم شهدا، مهمانان لشکری و کشوری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه نصب تمثال شهدا در شهر یاسوج در همین راستا انجام می شود، اظهار داشت: این تصاویر در معابر خروجی و ورودی و بلوارهای اصلی یاسوج در حال نصب است.

دبیرکل کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد یکی از مطالبات خانواده های شهدا را نصب تمثال شهدا در شهر  عنوان کرد و بیان داشت: طراحی، ساخت و نصب تمثال شده از چند ماه پیش شروع شده که امیدواریم به زودی به این کار به اتمام برسد.

سردار بوعلی به فضاسازی ادارات به عطر و بوی شهدا اشاره کرد و یادآور شد: بیشتر ادارات شهدایی دارند که باید تصاویر آنها را در ادارات  و در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان نصب کنند تا  این کار برای همیشه ماندگار بماند.

وی برگزاری مسابقه کتابخوانی در کمیته فرهنگی با موضوع دفاع مقدس را یک کار نو و تازه عنوان کرد و ادامه داد: کمیته فرهنگی باید این کار را با طراحی های مختلف از کتابهای دفاع مقدس چاپ شده استان انجام دهد.

دبیرکل کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد در پایان اضافه کرد: استفاده از ظرفیت شبکه های مجازی اینستاگرام، تلگرام و سروش و سلام در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز باید توسط کمیته فرهنگی و فضای مجازی با جدیت بیشتری انجام شود.

 

مسئول ستاد کنگره شهدا کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا برگزاری کنگره سرداران و شهدای استان، شهر یاسوج رنگ و بوی ایثار و شهادت خواهد گرفت.

سرهنگ محمد نصیری زاده در جلسه کمیته فرهنگی کنگره شهدا با بیان اینکه تا برگزاری کنگره ملی وقت زیادی نمانده است، افزود: موج فضاسازی و تبلیغ تصاویر شهدا باید از همین ایام شروع شود.

وی با اشاره به اینکه کنگره ملی شهدای استان از ۱۱ الی ۱۵ مهر ماه سال جاری با حضور مهمانان لشکری و کشوری برگزار می شود، اظهار داشت: این اولین کنگره ملی شهدای استان است و باید به بهترین نحو شکل و در خور شأن شهدا برگزار شود.


مسئول ستاد کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ادارات و سازمانها می توانند فضاسازی نهاد خود را به نصب تصاویر شهدا مزین کنند.

نصیری زاده با بیان اینکه جشنواره نماهنگ های دفاع مقدس توسط کنگره شهدا برگزار می شود، ادامه داد: تبلیغات این نماهنگ در سایت ها و نصب بنر در شهر صورت گرفته است که شامل کلیپ، عکس و فیلم دوران دفاع مقدس استان است و به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا می شود.

وی با اشاره به فرارسیدن مهر ماه از آموزش و پرورش خواست که زنگ مهر را با موضوع مقاومت آغاز و در اولین درس از فرماندهان دفاع مقدس برای روایت گری استفاده کند.

مسئول ستاد کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: شهدا متعلق به سپاه و بنیاد شهید نیستند و همه ما نیز سهمی در این زمینه داریم و باید دین خود را نسبت به آنان ادا کنیم.

ارسال نظرات