9 هزار دانش آموز هم استانی چشم انتظار مساعدت خیرین در جشن عاطفه ها

قریب به 9هزار دانش آموز تحت حمایت این نهاد، چشم به راه دستهاي نوازشگري هستند که همواره به بهانه اي، مهرباني را بين خود و همنوعان خود تقسيم مي کنند.
کد خبر: ۸۷۴۰۲۵۳
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳

فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن عاطفه ها در دو مرحله در بیست و چهارم شهریورماه و دهم مهرماه در استان خبر داد.

 فرید محبی در جلسه هماهنگی برگزاری جشن عاطفه ها با بیان اینکه جشن عاطفه ها حس انسان دوستی را تقویت می کند، افزود: جشن عاطفه ها، جشن دینی و ملی کشور است که با هدف حمایت از دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند در آستانه آغاز سال تحصیلی هرسال برگزار می شود.
وی یکی از اهداف برگزاری جشن عاطفه ها را ایجاد حس نیکوکاری و نوع دوستی در دانش آموزان عنوان کرد و افزود: برگزاری جشن عاطفه ها موجب می شود که دانش آموزان بتوانند به صورت عملی، کمک به هم نوع خود را آموزش ببینند و با شرکت در این چنین جشن هایی به کار خیر و خیرخواهی تشویق شوند.

محبی با اشاره به اینکه مراسم جشنواره عاطفه ها با مشارکت سازمان صدا و سیما، آموزش و پرورش، بسیج مستضعفین و مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد برگزار می شود، افزود: جشنواره عاطفه ها امسال همزمان با سراسر کشور در بیست و چهارم شهریورماه  در پایگاههای مرکزی کمیته امداد و مرحله دوم آن در دهم مهرماه در تمامی مدارس استان برگزار می‌شود و کمک های دانش آموزان مدارس برای دانش آموزان بی بضاعت جمع آوری می شود.

وی تصریح کرد: قریب به 9 هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان چشم انتظار مساعدت مردم خیر و نیکوکار هم استانی در مراسم جشن عاطفه ها هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان یادآور شد: مردم خیر و نیکوکار هم استانی سال گذشته مبلغ 13 میلیارد ریال در جشن عاطفه ها به دانش آموزان نیازمند این نهاد کمک کردند که این مبلغ نسبت به سال گذشته (سال 93) 9درصد رشد داشته است.

محبی ادامه داد: مردم نیکوکار استان می توانند با شماره گیری #۱*۸۸۷۷* با تلفن همراه، با وارد کردن مبلغ و کد استان یا شهرستان در این امر خداپسندانه مشارکت کنند و همچنین شماره حساب 0102229056009 نزد بانک صادرات شعبه جمهوری آماده جمع آوری کمک های مردمی است.

 

ارسال نظرات