نماینده سابق مجلس:

برجام سیاهچاله ای است که همه چیز را می بلعد

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در کانال تلگرام خود نوشت:برجام تنها یک توافق پرحاشیه بود.
کد خبر: ۸۷۴۰۳۰۱
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان؛بهرام بیرانوند با انتشار یک مطلب در کانال تلگرامی خود برجام را یک توافق بی فایده خواند که جز یک توافق پر حاشیه چیزی عاید مردم نکرد.
وی با بیان اینکه تقریبا 4 سال روحانی تمام شد و حاصل توافقی بود  که  کسی برای تولدش شمعی روشن نکرد. توافقی که سیف گفت دستاوردش تقریبا هیچ بود.
نماینده سابق مجلس ادامه داد:عنوان هیچ برای دستاوردهای برجام کمی هم زیادی بود. هیچ را برای هیچ بکار می برند.
بیرانوند در بند دیگری از اظهارات خود نوشت:برجام سیاهچاله ای است، شبیه سیاهچاله های فضایی. همه چیز را میبلعد .کما اینکه امید روحانی را هم بلعید. احتمالا خودش را هم خواهد بلعید .
وی گفت:دروغ گویان بزرگ گفتند با برجام و توافق همه تحریمها را لغو می کنیم...  اما دروغ بود. 

بیرانوند نوشته خود را با این عنوان که نتیجه مذاکرات شیرین کامی آمریکا و امنیت اسراییل بود نه رفع تحریمها صریح تر می کند و می گوید: آیا این افراد حقوق دان نمی دانستند از مذاکرات و دستاوردهای تقریبا هیچ آن  آبی گرم نمی شود .
وی اضافه کرد:تحریم ابزار فشار غرب است. چگونه باور کردند غرب حاصل سالها تلاش حقوقی اش که ناموس تمدن غرب است را پای میز لنگ و کمدی مضحک  مذاکرات حراج خواهد کرد.

نماینده سابق مجلس به افزایش لایه به لایه تحریمها اشاره کرد و گفت:نوع وطنی آن هم که تازه از راه رسیده است .
وی افزود:دهها فرد و سازمان که دست  شیطان به انها نمیرسید توسط فیش _نجومی ها تحریم شدند.فقط جای پیشنهاد حذف کلی  نیروهای مسلح خالی بود.
بیرانوند اظهار داشت:این شری جدید و حرفی خائنانه است که میگوید ای مردم ،ما قصد کار کردن برای شما را نداریم .اگر برای شکمهایتان نان میخواهید  حصارهای امنیت و نیروهای مسلح تان را بردارید .تا لقمه چربی برای گرگهای بین‌المللی باشید.
برنامه هاشمی حذف نیروهای مسلح در  دوره  دوم  ریاست  روحانی  است .
معلوم نیست هاشمی از حکم قرآن در تقویت توان دفاعی و دستورات بزرگان دین و حکم عقل چگونه عبور کرده است .

ارسال نظرات