نماینده مردم رودسر در مجلس در گفتگو با«بسیج»:

متخلفین زمین خواری معرفی و مجازات شوند

نیکفر گفت: اگر متخلفین زمین خواری معرفی و مجازات شوند دیگر این اتفاقات تلخ در مناطق مختلف کشور از جمله مناطق شمالی رخ نخواهد داد.
کد خبر: ۸۷۴۰۳۲۲
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱

ذبیح الله نیکفر نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به معضل زمین خواری در کشور گفت: به غارت رفتن منابع طبیعی کشور توسط سودجویان نشان دهنده همکاری برخی مسئولان با غارتگران است.

وی افزود: مسئولان باید در برابر زیاده خواهی های عده ای متصرف و متخلف مقاومت و ایستادگی کنند؛ چراکه این افراد با تصرف های خود در منابع طبیعی و جنگل های کشور ما در بسیاری از مناطق مشکلاتی را ایجاد کرده اند.

نماینده مردم سیاهکل در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اگر متخلفین زمین خواری معرفی و مجازات شوند دیگر این اتفاقات تلخ در مناطق مختلف کشور از جمله مناطق شمالی رخ نخواهد داد اما متأسفانه می بینم که به جنایتکاران زمین خوار مجوز تغییر کاربری می دهند اما به روستائیان برای ساخت منازل و کمک به تولیدات کشاورزی کمکی نمی شود این جای تأسف دارد که مسئولان بگویند قانون باید اجرا شود اما فقط برای متصرفان!

این مقام مسئول اظهار داشت: افرادی هستند که در قلب طبیعت کشور ما ساخت و ساز هایی می کنند و منابع طبیعی کشور را نابود می کنند؛ صادر کنندگان مجوز برای ساخت و سازهای غیرقانونی باید مجازات شوند تا درس عبرتی باشند برای بقیه متخلفین، متأسفانه نظارتی هم بر این مسئله وجود ندارد.


ارسال نظرات