خبرهای داغ:

اقتصاد مقاومتی شاخصه های مختص به خود را داراست

خبرگزاری بسیج: یکی از مربیان بصیرتی در نشست تربیت و تعالی بسیجیان حوزه قاسم(ع) سپاه غدیر تبریز گفت: اینکه اقتصاد را باید به فرموده رهبری انقلاب مقاومتی کنیم تنها با متکی شدن بر شاخصه های خاص آن مقدور خواهیم بود.
کد خبر: ۸۷۴۰۳۷۲
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یوسف اسکندری در این نشست افزود: اعتقاد به عبارت «ما می توانیم» به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی یقینا شاخصه اصلی برای به تحقق رساندن عملی شعار سال است با این عنوان که اصل و سرچشمه برای اقتصادمقاومتی همین تحرک عملی با داشتن تفکر اقدام و عمل به همین عبارت است.

وی ادامه داد: توجه به بعد مادی اقتصاد در کنار بعد توحیدی آفرینش انسان برای هدایت معنوی وی می تواند راه و چاه زندگی روزمره را به شخص نشان دهد، آیاتی که برای هدایت بشر در طول تاریخ زندگی انسان از بدو خلقت تنها مبنی بر هدایت معنوی نیست و شخص برای گذراندن معیشت روزانه خود باید اقدامات عملی برای اقتصاد و درآمد خود و خانواده خویش انجام دهد.

اسکندری در ادامه با اشاره به موضوع جهاد در اسلام اظهار داشت: داشتن تفکر جهادی برای اقتصاد مقاومتی لازم است، جهاد امروزه در عرصه اقتصاد به فرموده ولی فقیه جامعه اسلامی باید ارجحیت داده شود چراکه حساسیت در این موضوع، عرصه نفوذ و تحریم از سوی دشمنان اسلام و استکبار جهانی را سد خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها