شهردار سنندج:

شهرداری سنندج از نظر بودجه‌ای در وضعیت نامناسبی قرار دارد

شهردار سنندج گفت: شهرداری سنندج از نظر اعتباری در وضعیت بسیار بدی قرار گرفته است اما با این وجود، کمبود اعتبارات مانع خدمات‌رسانی شهرداری به مردم نشده است.
کد خبر: ۸۷۴۱۱۵۳
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، منوچهر فخری در مراسم بهره‌برداری از پروژه ساماندهی مسیر ورودی سنندج ـ کرمانشاه که با حضور استاندار و جمعی از مسوولان استان برگزار شد، اظهار کرد: برای اینکه یک کار انجام شود، قطعا باید یک مشارکت صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه این مهم در بحث مدیریت شهری معنی دیگری پیدا می‌کند، تصریح کرد: نگاه مثبت و منطقی مدیریت ارشد استان، وجود اتفاق نظر و وحدت رویه در بین شورا و شهرداری و بهره‌مندی از نیروهای توانمند و صادق از نیازهای مهم در یک مدیریت موفق شهری است.

شهردار سنندج تصریح کرد: قاطبه جمعیت 2 هزار و 500 نفری پرسنل و مدیران شهرداری سنندج انسان‌های صادق، سالم و پای کار هستند و همین امر بستر را برای انجام کارهای بزرگ و تسریع در روند اجرای برنامه‌ها فراهم کرده است.

فخری اظهار کرد: زمین اجرای این پروژه از زمان شکل‌گیری شهر سنندج تاکنون کاربرد زباله‌دانی داشته که با تلاش مجموعه مسؤولان و پای کار بودن شهرداری و شورا به این پارک زیبا تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: در فاصله کوتاهی بعد از تشکیل جلسه بررسی ساماندهی این مکان، خردادماه امسال عملیات اجرایی این پروژه آغاز شد و در کمتر از سه ماه به بهره‌برداری رسید.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: شهرداری سنندج برای دو مسیر ورودی دیگر شهر برنامه‌ دارد و پروژه تعریف کرده است.

فخری افزود: گاهی ایجاد یک پارک محله ارزش انجام یک پارک بزرگ را دارد و به همین منظور احداث پارک‌های محله‌ای در سطح شهر با برنامه‌ریزی دقیق در حال انجام است و امیدواریم با انجام این اقدامات بتوانیم منظرگاه‌های خوبی برای مردم در محلات مختلف شهر ایجاد کنیم.

وی گفت: شهرداری سنندج از نظر اعتباری در وضعیت بسیار بدی قرار گرفته است اما با وجود کمبود اعتبارات نیز ولی به واسطه تعامل و همدلی بسیار خوب بین شورا و شهرداری سنندج و همچنین اعتماد پیمانکاران به این نهاد، توانسته‌ایم کار و مدیریت بدون پول را اجرا کنیم.

شهردار سنندج اضافه کرد: عدم درآمد و نبود بودجه و اعتبار کافی موجب نشده است، ما در شهرداری در فرایند خدمت به مردم کم کاری کنیم و خوشبختانه تا این لحظه اقدامات خوبی انجام و یا در دست اجرا داریم.

فخری در ادامه به درج مطلبی در برخی سایت‌ها و فضاهای مجازی در زمینه ارائه لیستی 50 نفره از نیروهای شهرداری از سوی استانداری برای تعیین تکلیف، گفت: حتی یک نفر برای تعیین وضعیت استخدامی از سوی استانداری به شهرداری ابلاغ نشده است.

به گفته وی، تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری از طریق خود شهرداری انجام می‌شود و اگر کسی به حق و یا ناحق برای تبدیل وضعیت معرفی شده، از سوی مدیران و مسولان بوده است.


ارسال نظرات