مسئول حوزه بسیج کارمندی شهید تندگویان ابهر:

ویزیت ۷۰ نفر از اهالی روستاهای محروم بصورت رایگان در ابهر

۷۰ نفر از اهالی روستاهای محروم بصورت رایگان ویزیت شدند؛ که۳۰ نفر از آنها با تعیین پزشک متخصص برای انجام معاینات پزشکی معرفی شدند.
کد خبر: ۸۷۴۱۲۱۶
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول حوزه بسیج کارمندی شهید تندگویان ابهر در حاشیه برگزاری اردو جهادی کارمندی در روستاهای محروم ابهر، با تاکید بر اینکه این اردوها بر زندگی مردم مناطق محروم تاثیر خوبی دارد، تصریح کرد: اردوهای جهادی کارمندی راهکاری برای رفع محرومیت زدایی است آشنایی کارمندان ادارات با مشکلاتی که مردم محروم مناطق مختلف با آن درگیر هستند، می‌تواند زمینه ارائه خدمات بهتر به این مناطق توسط کارمندان را فراهم کند.

عباس محمودی افزود: گروه‌های جهادی و طرح هجرت، حرکت بسیار خوبی است که در ابتدای آن برنامه‌ریزی‌هایی را انجام می‌دهیم تا ابتدا اقشاری که می‌توانند و باید حضور داشته باشند وارد میدان شوند و محرومیت زدایی را برای روستاهای محروم رقم زنند.

وی مهمترین مشکلاتی که در بحث اردوهای جهادی وجود دارد را عدم تعریف این اردوها به طور مناسب در برنامه کاری بسیج دانست و اظهار داشت: بسیج کارمندی در صورتی که به صورت ویژه وارد اردوهای جهادی شود، می تواند تاثیرگذاری بالایی در بحث خدمت رسانی به مردم محروم کشور داشته باشد.

مسئول حوزه بسیج کارمندی شهید تندگویان ابهر با تاکید بر اینکه این اردوها بر زندگی مردم مناطق محروم تاثیر خوبی دارد، تصریح کرد: مردم در اردو های جهادی هنگامی که می بینند مسئولین ادارات و سازمانها در جریان اردوی جهادی هستند، قوت قلب می گیرند.

محمودی در ادامه تاکید کرد: آشنایی کارمندان ادارات با مشکلاتی که مردم محروم مناطق مختلف با آن درگیر هستند، می‌تواند زمینه ارائه خدمات بهتر به این مناطق توسط کارمندان را فراهم کند.

وی ادامه داد: در صورتی که بتوان برنامه‌ای هماهنگ کرد که کارمندان حداقل در سال یک یا دو مرتبه در روستاهای محروم حاضر شوند، خیلی از موارد را از نزدیک می‌بینند و با مشکلات مردم آشنا می‌شوند.

مسئول حوزه بسیج کارمندی شهید تندگویان ابهر بیان داشت : به منظور اینکه روستاییان به راحتی بتوانند از خدمات ادارات و نهادهای شهرستان در روستا بر خوردار شوند نیر اقدام به بر گزاری این اردوهای جهادی نموده ایم.

محمودی خاطر نشان کرد: در این زمینه بعضی از مشکلات و مسائل روستا و همچنین مسائل شخصی مردم روستا نیز در همان زمان حضور در روستا حل شد و همچنین قول مساعدت و توجه بیشتر به جهت رفع مشکلات و در خواست های روستاییان داده شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این راستا افزود: در این اردو جهادی اقداماتی از قبیل تست فشار خون، تست دیابت و قند خون، انجام مشاوره تنظیم خانواد و ویزیت رایگان انجام شد که در پایان دارو های رایگان نیز در بیمارستان امید ابهر به آنها اهدا شد.

مسئول حوزه بسیج کارمندی شهید تندگویان ابهردر ادامه اضافه کرد: انجام مشاوره توسط کارشناسان کشاورزی و دامپروری, عمران و سازندگی و آشنایی خانواده ها از معضل اعتیاد از دیگر اقدامات گروه جهادی کارمندی ابهر بود.

محمودی از ویزیت ۷۰ نفر از اهالی روستا بصورت رایگان خبر داد و افزود: تعداد ۳۰ نفر از اهالی روستا با تعیین پزشک متخصص برای انجام معاینات پزشکی تخصصی جهت انجام امورات پزشکی بصورت رایگان به مطب دکتر صابری معرفی شدند.

گفتنی است در این اردو جهادی در رابطه با مشکلات روستا و همچنین مسائلی که روستاییان در رابطه با اداره و سازمان مربوطه به انان مطرح می کردند پاسخگو بودند.

لازم به ذکر است در این اردوه نیز روسا، معاونین و کارشناسان از ادارات ، نهادها و سازمانهای شهرستان ابهر حضور دارند.

شایان ذکر است اردو جهادی کارمندی سپاه ناحیه ابهر در روستاهای کینه ورس، اسپاس، چشین، عباس آباد، نایجوک، قزلچه با حضور کارمندانی از اداراتی جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت، شهرداری، بیمارستان امید، دهیاران روستا شرکت کردند.

ارسال نظرات