خبرهای داغ:
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشورا:

تضعيف نظام و رهبري، نهايت بي تقوايي است

خبرگزاري بسيج: مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشورا در جشنواره مالك اشتر اين سپاه، تقوا را مهم ترين و اساسي ترين ويژگي مديران در نظام اسلامي خواند و تاكيد كرد: تضعيف نظام اسلامي و جايگاه رهبري، نهايت بي تقوايي است.
کد خبر: ۸۷۴۱۳۱۳
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از آذربايجان شرقي، حجت الاسلام حسن كاملي فر با اشاره به فرمايش رهبر فرزانه انقلاب كه ميدان امروز سپاه، ميدان خودسازي و مبارزه با هواي نفس است، اظهار داشت: تقوا را صرفا به عنوان مسئله شخصي نبايد تلقي كرد بلكه تقواي سياسي، سازماني و اجتماعي نيز مطرح است كه به فرموده رهبري، تقواي سياسي مهم تر از تقواي شخصي است.

وي با بيان اينكه انسان متقي در انجام وظيفه و اداي تكليف احساس ناتواني و شكست نمي كند، تصريح كرد: تقواي سياسي يعني اينكه انسان مسئوليت را امانت الهي بداند و در مراقبت از اين عهد و پيمان الهي تلاش كند.

حجت الاسلام كاملي فر، تقواي سياسي را برخورد صادقانه و دردمندانه در كار سياسي عنوان و بيان كرد: انسان متقي تلاش خود را براي مردم و نظام به كار گرفته و از هر اقدام، تلاش، تصميم و فكري كه به ضرر نظام جمهوري اسلامي باشد، پرهيز مي كند.

وي با تاكيد به اينكه سپاه در سايه تقوا و معنويت پاسداران خود در شرايط مطلوبي قرار دارد، خاطرنشان كرد: در شرايطي كه كشورهاي اطراف درگير بحران و اقدام هاي تروريستي هستند، سپاه با ابتكار، ايثار و اخلاص نه تنها مرزهاي دفاعي كشور را به كيلومترها دورتر منتقل كرده، بلكه در داخل كشور نيز با هوشياري، اقدامات دشمن را رصد كرده و هرگونه تحرك آن ها را پيش از عملي شدن، خنثي مي كند.


 

در پايان اين جشنواره از 181 نفر از بسيجيان و مسئولان رده هاي مختلف سپاه با اهداي لوح سپاس تجليل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها