رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

هدف گروه‌های تروریستی تکفیری، ایجاد اختلاف در بین مسلمانان است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: استکبار جهانی با ایجاد گروه‌های تروریستی تکفیری که نه شیعه هستند و نه سنی، به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه در بین مسلمانان است.
کد خبر: ۸۷۴۱۵۳۰
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمدرضا نقدی در سفر یک روزه به شهرستان مرزی مریوان در میدان سپاه این شهر مورد استقبال پرشور مردم، بسیجیان، مسئولان، روحانیون و فرماندار شهرستان قرار گرفت.

وی در سخنانی با اشاره به رشادت‌های مردم مریوان در هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: با از جان گذشتگی بسیجیان مریوان امنیت در کردستان پایدار و مردم در آرامش زندگی می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع صمیمی بسیجیان و اقشار مختلف مردم شهرستان مریوان، با اشاره به اینکه دولت تلاش می‌کند، اشتغال برای جوانان این مرزوبوم فراهم کند، اظهار داشت: دولت باید در مقابل فساد و دست‌درازی به بیت‌المال با قاطعیت برخورد کرده و از تکرار حقوق‌های نجومی جلوگیری کند.

سردار نقدی تأکید کرد: دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی باید پاسخگو باشند و حق مردمبه بیت‌المال را بازگردانند.

وی در ادامه با اشاره به اتفاقات و درگیری‌های منطقه خاورمیانه، گفت: دشمن برای وحدت ما نقشه کشیده و به دنبال تفرقه‌افکنی در بین مسلمانان است و در صدد این است که از اسلام ما یک اسلام خشن و ضد انسانیت بسازد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: ایمان به خدا و وحدت دو رکن اصلی انقلاب اسلامی هستند که پیروزی‌های ما مرهون این دو رکن است و برای حل مشکلات اقتصادی باید این دو رکن را حفظ کنیم.

سردار نقدی عنوان کرد: استکبار جهانی با ایجاد گروه‌های تروریستیتکفیری به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه در بین مسلمانان و بد نام کردن نام اسلام است و این جنایتکاران نه شیعه هستند نه سنی بلکه پیرو استکبار جهانی هستند.

وی ادامه داد: امروز در جنگ اقتصادی با دشمن هستیم بایددر برابر هجمه دشمن ایستادگی و روشنگری کنیم و با اتحاد و همدلی شیعه و سنی از تفرقه و فتنه جلوگیری کنیم و امیدواریم روزی برسد که قدس شریف را از چنگال صهیونیسم جهانی آزاد کنیم.

ارسال نظرات