فاجعه منا - طلب خوانخواهي - رمی جمرات که باید بر سر آل سعود انجام شود

آنچه در اين برهه از زمان، از روي كار آمدند خاندان پادشاهي جديد عربستان بر همگان معلوم شد، اين خاندان لياقت اداره برگزاری کنگره عظيم حج و كعبه داري حرم امن الهي را ندارند.
کد خبر: ۸۷۴۱۵۸۷
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار به نقل از صبح مغان،قبل از نوشتن هرمطلبي بنده بعنوان يك فرد مسلمان در امت اسلامي حادثه و ضايعه تاسف باري كه سال گذشته در چنین روزی در صحراي منا براي حجاج مسلمان عزيز و خداجو روي داد كه باعث جان باختن بيش از 1300 و زخمي شدن بيش 2000 نفر از مسلمانان شد را به ساحت مقدس امام زمان (عج الله الفرج الشريف) و همه مسلمانان جهان و خانواده هاي آنها و همچنين هموطنان داغدار و عزادار ايران اسلامي تسليت عرض مي كنم و به درگاه خداوند منان دعا مي كنيم تا كشته شدگان اين حوادث را جز شهداي صدر اسلام قرارشان دهد و در بهشت با رسول الله (صلوات الله عليه و آله و سلم) و اهل بيت عصمت و طهارت (عليه السلام) همنشينشان گرداند و حادثه ديدگان را به كرمش هرچه سريعتر شفا عنايت فرمايد... آمين

وقتي نگاهي كه به مطالب انتشار يافته و خبرهاي گوناگون فاجعه منا از منابع هاي متعدد مروری کنیم به وضوح و خيلي ساده مي فهميم اين حادثه هدايت شده و برنامه ريزي شده اي بود كه پاي قدرت طلبي و جنگ درون قبله اي آل سعود است. ( آل سعود بدوي را بايد قبيله اي خواند زيرا طايفه اي خوانخوار و آدمكش و جاه طلب و مطيع دستورات اسرائيل و آمريكا و انگليس و همچنين نسل كش اعراب است).


حقيقتاً تا قبل اين حادثه در هر مجلسي و يا هر محفلي صحبت آل سعود مي شد به صراحت مي گفتم آل سعود در حال اجراي برنامه نسل كشي اعراب است. آنچه كه در عراق و سوريه و لبنان و يمن وبرخي از كشورهاي عربي مانند بحرين ... اتفاق مي افتد يعني كشتار اعراب مسلمان توسط گروهي وهابي و سلفي، گروههاي خشن و وحشي بمانند « النصره، القاعده، داعش، بوکوحرام» كه با كمك آل سعود در زمينه هاي مالي و تسليحاتي و سياسي و... در حال كشتار اعراب مسلمان و ساير بلدهاي اسلامي داراي مذاهب سني و شيعه و ربايش نواميس مسلمانان هستند. اين خاندان كثيف و پست و فرو مايه آل سعود با اين اعمال نگين خود همواره باعث داغدار شدن امت هاي اسلامي مي شوند.

ولي حادثه منا قبل آنها قتل عام در مسجد الحرام چيزي ديگري نشان داد، آنچه اين خاندان و قبيله بدوي آل سعود كه پادشاهي بي كفايت و بي اراده، مريض، منگ، كودن و بي عقل، خبيث و ناجوانمرد، پست و فرومايه و البته بي بخار آنرا اداره ميكند اهداف او و تيم مديريتي آن، نابود سازي و بد نامي اسلام است که حقيقتاً امت هاي اسلامي بايد جلوي اين نقشه و توطئه خطرناك مقابله كنند. كشور عربستان را ميتوان به قاطعيت گفت كشوري است در كنار انگليس و آمريكا و اسرائيل ملعون در حال اجراي طرح خاورميانه جديد است و از هيچ جنايتي فرو گذار نيست. آنچه امروز در كشورهاي اسلامي مثل يمن، عراق، سوريه، بحرین و افغانستان ظهور گروه هاي تندور كثيف وهابي و سلفي و جنايات افسانه اي آنان را شاهد هستيم همه و همه از پول و كمك عربستان خبيث و البته حمايتهاي استكبار ملعون است.


لذا برخودم ميدانم به عنوان يك فرد مسلمان از جمعيت ميلياردي مسلمانان جهان، به سران كشورهاي اسلامي پيشنهاد دهم كمك كنيد تا اين دندان فاسد از امت اسلامي كنده شود. بيائيد اين پادشاهي نگين را خلع كنيد تا امتهاي اسلامي در عراق، سوريه، يمن، افغانستان و حتي برخي كشورهاي آفريقایي از شّر آنها خلاص شوند به آرامش برسند.

عقبه تروريستها، عربستان است. طالبان كه گفته شد بن لادن همه كس و كارشان بود يك عربستاني از خاندان سعودي بود كه با پول عربستان و كمك آمريكا در افغانستان مستقر شد. داعش و النصره با پول هاي عربستان رشد كردند و مي توان ادعا كرد ميلياردها دلار پول و اسلحه (از موشكهاي كورنيت و كاتيوشا و خمپاره و ...) در اختيار آنها عربستان قرار داد تا حوادث يمن، عراق، سوريه، افغانستان و ... رقم بخورد و عربستان هرگز نمي گذارد تا اين حوادث فرو كش شود.

به امتهاي اسلامي پيشنهاد مي كنم در مقابل اين جنايات عربستان به طلب خوانخواهي قيام كنند ارتشي مشترك تشكيل دهد و اين كفار سعودي يهودي را خلع كنند.

خيانتهاي كه عربستان در حال حاضر انجام ميدهد بسيار تاسف بار است. از خيانتهاي غير قابل بخشش آنها غير از كشتار مسلمانان، نابودي آثار اسلامي در عربستان از دوران پيامبر اعظم (صلوات الله عليه و آله و سلم) از جمله نابودي كوچه هاي بني هاشم و نابودي آثار اسلامي در نزديكی هاي خانه امن الهي و ساخت برج و باروهاي اشرافي و سلطنتي است كه سايه آنها بر روي كعبه مي افتد كه آدمي را بياد طرح نابودي قدس شريف و آثار اسلامي آن و يهودي سازي قدس اين قبله اول مسلمين توسط اسرائيل جنايتكار مي اندازد و همچنين جناياتهاي داعش در تدمر سوريه، كه در آنجا تمدن هاي بشري را نابود كرد و ديگر كلكسيون هاي خيانتهاي عربستان، توليد بيش از حد نفت و ارزان سازي آن براي خشنودي آمريكا و اسكتبار و ضربه به اقتصاد كشورهاي اسلامي است.

در ادامه بايد بگويم: پادشاه عربستان در صورتي مي تواند بيگناهي خود را ثابت كند كه ضمن عذر خواهي از امتهاي اسلامي از پادشاهي كناره گيري كند و دو نفر ديگر بنامه هاي «محمد بن نايف» وليعهد و مسئول برگزاری کنگره عظيم حج و همچنين جوانك بي فكر و ماجراجو و زن باز «محمد بن سلمان» جانشين وليعهد و وزير دفاع سعودی كه امتهاي اسلامي از او بخاطر حمايتهاي شبانه روزي از گروههاي تروريستي از قبیل « النصره، القاعده، داعش، بوکوحرام» و تندروهاي چچني و همچنين كشتار مردم بيگناه يمن عقده به دل دارند را مجازات و به چوبه دار بسپارد، شايد تسكيني باشد بر قلب داغدار امتهاي اسلامي.

آنچه در اين برهه از زمان، از روي كار آمدند خاندان پادشاهي جديد عربستان بر همگان معلوم شد، اين خاندان لياقت اداره برگزاری کنگره عظيم حج و كعبه داري حرم امن الهي را ندارند.

در پايان از خداوند مهربان مي خواهيم امتهاي اسلامي را مقابل توطئه هاي آل سعود و اسكتبار جهاني در راس آنها انگليس خبيث، آمريكاي خوانخوار و اسرائيل ملعون ايمن نگه دارد.

خاکریز ایرانی

ارسال نظرات