فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

سپاه در زمان نیاز انقلاب برای پاسداری حضور پیدا می‌کند

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان: گفت: سپاه پاسداران هر جا که حس کند انقلاب به آن نیازمند است برای پاسداری حضور پیدا می‌کند و حال سپاه در بحث محرومیت‌زدایی ورود پیدا کرده است.
کد خبر: ۸۷۴۱۶۴۸
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار رضا ترابی در مجمع عالی بسیج شهرستان بندرلنگه در جمع مسؤولان، اعضای شورا و اقشار بسیج در سالن اجتماعات فرهنگسرای گوهر این شهرستان اظهار داشت: مأموریت اصلی سپاه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است و این خود باعث شده تا فرزندان شما در جنوب حلب در سوریه و در مبارزه با تکفیری‌ها، و در تنگه هرمز و خلیج فارس در پاسداری از مرزهای آبی، و حتی در هوا برای امنیت مسافران این مرز و بوم حاضر باشند.

وی افزود: سپاه پاسداران هر جا که حس کند انقلاب به آن نیازمند است برای پاسداری حضور پیدا می‌کند و حال سپاه در بحث محرومیت‌زدایی ورود پیدا کرده و به رفع محرومیت از چهره روستاها و شهرها پرداخته است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اضافه کرد: در سال جاری در حال ساخت یک هزار و 75 واحد مسکونی با کمک نیروی دریایی سپاه در روستاهای محروم و کمتر توسعه‌یافته هرمزگان هستیم.

ترابی تصریح کرد: کارهای خوبی در حد وسع خود در دهستان‌های مختلف استان هرمزگان و آنچه را که مورد نیاز مردم آنجاست برای عمران و آبادانی با کمک نخبگان آنجا در حال انجام هستیم.

وی در خصوص کاهش آسیب‌ها در محلات، خاطرنشان کرد: یکی از اقداماتی را که باید فرهنگ‌سازی کنیم باید در محله مسجد پایگاه اصلی و امام جماعت فرمانده آن پایگاه فرهنگی شود تا امور خوب پیش رود و بسیج نیز از ظرفیت مساجد و ائمه جماعت در اجرای این طرح استفاده خواهد کرد.

ارسال نظرات