جشنواره علمی سازمان بسیج دانشجویی با رویکرد اقتصادمقاومتی برگزار می شود

مدیر علمی سازمان بسیج دانشجویی مازندران با بیان اینکه جشنواره علمی با رویکرد اقتصادمقاومتی در آذرماه سال جاری برگزار می‌شود، افزود:شرکت کنندگان در قالب دو گروه تشکلی و فردی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.
کد خبر: ۸۷۴۱۷۲۲
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمدزارع پور درگفت‌وگویی با اشاره به اینکه فعالیت‌های گفتمان‌ساز، تهیه نشریات تخصصی، سخنرانی‌ها، سامانه پیامک و.. که در حوزه اقتصادمقاومتی گفتمان‌ساز باشد، در بخش تشکل‌های جشنواره علمی شرکت داده می‌شوند، افزود:در بخش فردی جشنواره علمی هم پایان نامه‌ها، پروژه دانشگاهی و اختراعات مرتبط با اقتصادمقاومتی مورد بررسی قرار می‌گیرند.

مدیر علمی سازمان بسیج دانشجویی مازندران اضافه کرد:هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی اقدام به جمع‌آوری طرح‌ها و فعالیت‌های شرکت کنندگان می‌کنیم.

حمایت از برنامه‌های علمی دانشگاه‌ها با رویکرد اقتصادمقاومتی

وی با بیان اینکه حمایت از برنامه علمی دانشگاه‌ها با رویکرد اقتصادمقاومتی دربرنامه بسیج دانشجویی مازندران قراردارد، گفت:هر تشکل دانشگاهی که با برگزاری برنامه‌هایی نظیر، کرسی‌های آزاداندیشی، میزگرد، مناظره و..بتواند گفتمان اقتصادمقاومتی به صورت گفتمان غالب در بیاورد، حمایت می‌شود.

زارع پور با اشاره به اینکه موضوع برنامه‌های امسال در راستای اقدام و عمل در اقتصادمقاومتی است، افزود:در سال جاری قرارگاه شهید احمدی روشن که وظیفه عمده آن ساماندهی هسته‌های مطالبه در سطح دانشگاه‌هاست، تشکیل شده‌است.

مدیرعلمی سازمان بسیج دانشجویی مازندران با بیان اینکه براساس فرمایشات رهبرفرزانه بحث مطالبه‌گری دانشجویان از مسئولین باید وجود داشته باشد، اضافه کرد:به گفته ایشان لازم است حل مشکلات جامعه به دغدغه مسئولین تبدیل شود ودرهمین راستا سازمان بسیج دانشجویی با رویکرد علمی اقدام به تشکیل قرارگاه شهید احمدی روشن کرده است.

وی با اشاره به اینکه شناسایی و جمع‌آوری آمار رویکردهای علمی و مزیت‌های اقتصادمقاومتی از سوی قرارگاه شهید احمدی روشن صورت می‌گیرد و در ادامه براساس مستندات علمی از مسئولان مطالبه می‌شود، افزود:سعی داریم مطالبه‌گری براساس مستندات علمی در سطح جامعه به صورت گفتمان درآید تا دغدغه عموم مردم حل شود.

زارع پور به برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی اقتصادمقاومتی برای دانشجویان جدیدالورود و فعالان بسیج دانشجویی اشاره کرد و گفت:هدف این کارگاه‌ها که به دو صورت نظری و عملی برگزار می‌شود، آشنایی دانشجویان با مفهوم اقتصادمقاومتی، راه‌کارها و تمرین تحقق آن در سطح استان است
ارسال نظرات
پر بیننده ها