خبرهای داغ:
باخت گسترش فولاد در پنجمین بازی؛

گسترش فولاد تبریز در خانه به سیاه جامگان باخت

خبرگزاری بسیج: از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور، امروز از ساعت 17:30 گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه اختصاصی خود(بنیان دیزل) میزبان سیاه جامگان بود که در پایان با نتیجه 1 بر صفر نتیجه را واگذار کرد.
کد خبر: ۸۷۴۲۰۵۶
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، گسترش فولاد تبریز با هدایت فراز کمالوند در شرایطی از حریف مشهدی خود میزبانی می کرد که به دنبال نتایج ضعیف هفته های گذشته خود، نیاز مبرمی به هر سه امتیاز این بازی داشت.

سیاه جامگان مشهد نیز که از چهار بازی گذشته خود، پنج امتیاز اندوخته کرده بود، برای رسیدن به رده های بالای جدول به دنبال سه امتیاز بازی بود.

بازی در نیمه نخست بیشتر در دست بازیکنان تیم میزبان بود ولی بازیکنان این تیم نتوانستند از فرصت های به دست آمده داخل محوطه جریمه حریف استفاده کنند و این نیمه با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز گسترش فولاد با حمایت تماشاگران خود، توپ و میدان را در اختیار گرفت و موقعیت های متعددی برای گلزنی داشت که باز با بی دقتی بازیکنان این تیم و واکنش های مناسب دروازه بان حریف(محمد ناصری)، نتوانست قفل دروازه حریف را باز کند.

در شرایطی که همه منتظر شنیدن سوت پایان بازی بودند، در دقیقه سوم وقت های تلف شده نیمه دوم(93)، روح الله سیف اللهی با فرار به پشت مدافعان گسترش فولاد، صاحب موقعیت گلزنی شد و توانست با گلزنی در این بازی، سه امتیاز آن را برای تیمش به ارمغان بیاورد.

سیاه جامگان مشهد با کسب سه امتیاز این بازی، هشت امتیازی شد و به صورت موقت در رده چهارم جدول قرار گرفت.

گسترش فولاد تبریز نیز با سه امتیاز، تیم چهاردهم جدول است.

در حساس ترین بازی این هفته، فردا(شنبه 20 شهریور) از ساعت 17:15 تراکتورسازی تبریز میزبان پرسپولیس تهران خواهد بود.

در دیگر بازی نمایندگان تبریزی لیگ برتر نیز، یکشنبه از ساعت 18:45 ماشین سازی تبریز میهمان استقلال تهران خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها