حجت الاسلام و المسلمين طالبيان:

مسئولینی که از نظر اعتقادی ریزش داشتند برای مردم تصمیم نگیرند

حجت الاسلام طالبيان خاطر نشان كرد: از مسئولين عالي رتبه نظام انتظار مي رود كه چنين افرادي را كه از لحاظ اعتقادي ريزش داشته اند و بريده اند مسئول نباشند تا بخواهند نظر و ديدگاههاي خود را بر مردم تحميل نمايند.
کد خبر: ۸۷۴۲۱۰۶
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، خطیب نماز جمعه اشکذر با اشاره به اینکه انسان باید خود را برای عالم دیگر که همانا قیامت است آماده کند گفت: خداوند در صورتی به انسان توفیق عمل به وظایف دینی و دنیوی را می دهد که شخص حب به دنیا و اهل آن نداشته باشد و این همان چیزی است که در آیات و روایات مورد تاکید قرار گرفته است.

حجت الاسلام طالبیان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام محمد باقر(ع) به راههای حکومت امویان برای تحریف و وارانه نشان دادن دین به عموم مردم اشاره و افزود: اولین کسی که به مخالفت با حکومت اموی پرداخت امام محمد باقر بود که بعد از ایشان امام جعفر صادق سعی نمود تا با ادامه دادن این راه و از بین بردن بدعت های امویان و شناساندن آیات قرآن آن گونه که بر حق مردم است اسلام حقیقی و ناب را که بر گرفته از کتاب و سنت بود به مردم معرفی نمایند.

امام جمعه اشکذر اعتقادات امروز شیعیان در اصول دین را برگرفته از براهین محکم و مستدل دانست که ائمه ائمه برای هدایت مردم بیان نمودند و ادامه داد:در دوران غیبت امام عصر(عج)مراجع تقلید وظیفه سنگین دفاع از اصول دین بر اساس همین دلایل محکم را عهده دار هستند.

وی به پیام مقام معظم رهبری در رابطه با مراسم حج امسال اشاره و گفت: این که معظم له در این پیام آل سعود را شجره ملعونه خبیثه نامیدند به این معناست که رژیم آل سعود از همان شاخ و برگ خلفای اموی هستند که سعی داشتند با ظلم و ستم ، بر مردم عصر خود حکومت نمایند.

حجت الاسلام طالبیان با اظهار تاسف از برخی عناصر شاخص داخلی که راهی خلاف مرجعیت و رهبری را در پیش گرفتند خاطر نشان کرد: عده ای از انقلاب ریزش نمودند و سعی دارند تا از راههای مختلف بر نیروهای مذهبی در زمینه های مختلف اعم از امربه معروف و نهی از منکر ، موسیقی و ….. فشار بیاورند.

امام جمعه اشکذر گفت: از مسئولین عالی رتبه نظام انتظار می رود که چنین افرادی را که از لحاظ اعتقادی ریزش داشته اند و بریده اند مسئول نباشند تا بخواهند نظر و دیدگاههای خود را بر مردم تحمیل نمایند و برای آنها تصمیم گیری نمایند.

ارسال نظرات