امام جمعه خلخال:

قراردادFTAF دستپخت ننگین وزارت امورخارجه است

قراردادFTAF دستپخت ننگین وزارت امورخارجه است و وزارت امور خارجه باید جوابگوی ملت ایران باشد.
کد خبر: ۸۷۴۲۱۳۹
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل از ازناو، حجت الاسلام امیر رشتبری با اشاره به امضای مخفیانه قرادادنگینFTAFاز سوی دولت و مخفی نگه داشتن آن از ملت گفت: این قرارداد نگنین تر از قرارداد کاپیتولاسیون است و وزارت امور خارجه مسئول جوابگویی به ملت ایران در برابر این دستپخت ننگین است.

وی بر ورود جدی نمایندگان مردم در مجلس ، قوه قضایه و شورای امنیت ملی و دیوان عدالت تاکید وگفت: امضای این قراداد و تضعیف قوای نظامی کشور یعنی کشور را دو دستی تقدیم استکبار کردن است که باید مخالفت جدی با امضای این قرارداد نگین در برنامه کاری نمایندگان مجلس باشد.

رشتبری گفت: نمایندگان مجلس وظیفه دارند از وزیر اقتصاد از وزیر امورخارجه این قضایا را پیگیر باشند و قرار بود در هنگام اجرای برجام تمامی تحریم ها از جمله تحریم بانک ها حذف و برداشته شود ولی حالا آقایان می خواهند ملت ایران زیربار قراردادFTAFرفته وشرطی دیگر برای حذف تحریم ها می گذارند.

وی خواستار جوابگوی وزارت امور خارجه به این مشکل شد و دست بردن دشمن در اطلاعات دخل وخرج کشور در زمینه های نظامی و امنیتی یه خطر جدی است و چرا مسئولین وزارت امور خارجه ودولت مخفیانه به دور از دید ملت این قرارداد را امضا نموده اند که باید پاسخگو باشند.

امام جمعه خلخال وضعیت شهرداری خلخال نامطلوب و بی توجهی شورای اسلامی شهر خلخال را در حل مشکلات شهرداری جدی عنوان و گفت:تذکرات لازم به شورای اسلامی شهر داده شده که باید با نهایت سرعت به ساماندهی شهرداری اقدام نمایند.

نظریات سست و خیانت آمیز برخی از آقایان در سخنرانی ها جای شرم و حیا دارد وباید گریه کرد بر این اوضاع چرا که می خواهند قراردادی ننگین تر از کاپیتولاسیون را بر ملت ایران به دست خودفروختگان داخلی تحمیل نمایند.

حجت الاسلام رشتبری با اظهار تاسف از وضعیت این روز کشور گفت: کجایند آقایانی که جشن راه انداختند وکلاس برجام گذاشتند برجام علاوه بر نفعش چرا باید خودتحریمی را به دنبال داشته باشد چرا.

رشتبری تحمیل این حقارت به ملت ایران را یک فاجعه و دستگاه دیپلماسی خارجی مسئول آن دانست وگفت: این چه بی تدبیری است و آقایان که این حرف را می زنند که بدون قوای نظامی امنیت برقرار است بدون لایه های حفاظتی حتی در شهر هم قدم نمی زنند.

ارسال نظرات