حج ابراهیمی مستلزم جنگ با نمرود است

خطیب جمعه گلوگاه با یادآوری اینکه امسال مراسم حج بدون ایرانیان برگزار می‌شود، گفت: حج ابراهیمی که جنگ با نمرود را نداشته باشد حج ابراهیمی نیست، سکوت کشورهای اسلامی دلیل بر بی‌تفاوتی و رضایت آنها به جنایت آل سعود است.
کد خبر: ۸۷۴۲۲۱۰
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امام جمعه گلوگاه با بیان اینکه یهودیها از ابتدای اسلام با اسلام ناب مخالف بوده و امروز به‌دنبال متلاشی کردن مسلمانان از طریق بر هم زدن وحدت هستند، خاطرنشان کرد: وحدت سنی و شیعه برای دشمنان خطرناک است و صهیونیسم بینالملل برای ضربه زدن به اسلام از این طریق، زحمت بسیاری میکشد.

میراحمدی ادامه داد: آنها به‌دنبال این نیستند که بین شیعه و سنی اختلاف بیفتد تا اهداف خود را پیاده کنند، بلکه تفرقه می‌اندازند تا نابود کنند! در گذشته تفرقه میانداختند تا حکومت کنند اما امروز به‌دنبال نابودی هستند.

حجتالاسلام سید ابراهیم میراحمدی با اشاره به جای خالی ایرانیان در حج امسال، اظهار کرد: دشمنان بدانند که چوب این جسارت را میبینند و مطمئن باشند زمانی فرا میرسد که خداوند ریشه وهابیها را قلع و قمع می‌کند.

وی افزود: مسئله حج از مباحثی است که تن دشمنان را می‌لرزاند و از ابتدا برای حج به دنبال نقشه بودند، آنها اکنون احساس می‌کنند نقشه ابتدایی با جنایتی که سال گذشته به‌بار آوردند به ثمر نشسته و حالا به‌دنبال نقشه بعدی هستند تا حج را از شکوه و عظمت بیندازند.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها به‌دنبال تسلط بر جهان هستند، جریان حج را برای همین به‌ راه انداختند و اگر میخواهیم پشت پرده این جنایت را افشا و با آن برخورد کنیم، نباید آن را یک حادثه و تصادف معمولی ببینیم بلکه باید جریان منا را مانند عاشورا زنده نگه بداریم.

امام جمعه گلوگاه با بیان اینکه پس از این جنایت، کمیته حقیقت‌یاب تشکیل شده است، افزود: بیش از 8 هزار انسان بی‌گناه به‌دلیل بی‌کفایتی مزدوران عربستان در مدیریت حج، مظلومانه به شهادت رسیدند، اما به چند دلیل عربستان نمی‌خواهد کمیته حقیقت‌یاب کار خود را انجام دهد؛ اشارات آمریکا، ترس از برتری ایران و ایجاد انحراف در حج ابراهیمی.

وی با بیان اینکه در جریان اربعین باید بر دهان آمریکا و صهیونیزم بزنیم، افزود: میلیون‌ها مرید به امام حسین (ع) باید به عراق بروند و دشمنان، مدیریت اسلام ناب را ببینند.

فارس

ارسال نظرات
پر بیننده ها