در راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه در سراسر مازندران بیان شد:

شجره ملعونه ی خبیثه آل‌سعود مورد تنفر امت واحده اسلامی

مردم دیار علویان همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز جمعه با مشت‌های گره‌کرده شعارهای ضداستکباری را سر دادند و خواستار پیگیری فاجعه منا از سوی دولت و حاکمان جهان اسلام شدند.
کد خبر: ۸۷۴۲۲۱۴
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نمازگزاران شهرهای مازندران پس از اقامه نماز دشمن‌شکن جمعه در راهپیمایی اعلام نفرت از رژیم سفاک آل‌سعود و محکوم کردم فاجعه منا شرکت کردند.

شعار «مرگ بر مرتجعین منطقه» ، «مرگ بر آمریکا» ، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل‌خلیفه» از شعارهای نمازگزاران بود که با مشت‌های گره‌کرده انزجار و نفرت خود را از مستکبران جهانی و رژیم سفاک آل‌سعود اعلام کردند.

در ساری، نمازگزاران با طی کردن مسیر میدان شهدا تا میدان ساعت شعارهای مرگ بر آل‌سعود، مرگ بر آل‌یهود، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

در سیمرغ نمازگزاران پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، تظاهراتی در ارتباط با گرامیداشت یاد شهدای فاجعه منا و حمایت از علمای بحرین که به جرم دفاع از ولایت و امامت در زندان به سر می‌برند، از رو‌به‌روی مصلا نماز جمعه شهرستان تا مسجد جامع برگزار شد.

مردم نمازگزار سیمرغ با سردادن شعارهای «مرگ بر آل سعود، مرگ بر آل خلیفه، مرگ بر آمریکا» انزجار خود را از دولت سعودی و بحرین اعلام کردند.

نمازگزاران رامسر در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در محکومیت آل‌سعود و در سالگرد کشتار حجاج بی‌گناه و جنایات ددمنشانه آل‌خلیفه، تجمع بزرگی مقابل مصلی جوادالائمه این شهرستان برگزار کردند.

در بهنمیر، در پایان نماز جمعه نمازگزاران با برپایی راهپیمایی باشکوه از مصلی‌المهدی (عج) تا میدان شهدای این شهرستان جنایات آل‌سعود و آل‌خلیفه را محکوم کردند.

نمازگزاران نماز جمعه شهرستان نور پس از اقامه نماز از مصلی این شهرستان تا میدان امام(ره) راهپیمایی و با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل‌سعود خائن، جنایات آنان را محکوم کردند و خواستار عهده‌دار شدن همه مسلمانان جهان در اداره حج شدند.

در چالوس، نمازگزار پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در محکومیت فاجعه منا و جنایات آل‌سعود، آل‌خلیفه و پشتیبانی از جنبش اسلامی مردم مظلوم بحرین، حمایت از رهبری و مرجعیت بزرگ دینی بحرین (آیت‌الله شیخ عیسی قاسم) راهپیمایی بزرگی را تشکیل دادند و انزجار خود را از ظالمان و مستکبران جهانی اعلام کردند.

نمازگزاران بهشهری پس از اقامه نماز جمعه از مصلی تا پارک ملت این شهرستان به نشانه اعتراض به جنایات آل‌سعود در حادثه منا، راهپیمایی کردند که در این راهپیمایی، مردم با سر دادن شعارهایی از جمله «الله اکبر»، «لا اله الا الله»، مرگ بر آل‌سعود کافر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر اسرائیل، اعتراض خود را نسبت به فاجعه منا اعلام کردند.

در میاندورود، نمازگزاران پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی، جنایات آل‌سعود در فاجعه منا و کشتار زنان و مردان بی‌گناه یمن را محکوم کردند و خواستار پیگیری هرچه بیشتر حاکمان جهان اسلام در خصوص فاجعه منا شدند.

نمازگزاران بابل پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه مقابل مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان تجمع و با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل‌سعود خواستار تشکیل کمیته حقیقت‌یاب برایبررسی جنایات آل‌سعود در فاجعه منا شدند.

در قائم‌شهر، نمازگزاران انزجار خود را نسبت به شرارت‌های شجره ملعونه و خبیثه آل‌سعود اعلام و با شعارهای مرگ بر آل‌سعود بر بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی حاکمان خبیث عربستان در اداره حج تاکید کردند.

مردم دیگر شهرهای مازندران هم همچون همه مسلمانان عالم انزجار خود را از اقدام ضد الهی آل صعود که ایادی استکبار و شیطان بزرگ است اعلام کردند و بر اتحاد امت های واحده مسلمان فریاد داشته و بی کفایتی رژیم صعودی را در پرده داری خانه خدا تاکید کردند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها