واکنش هادی مسعودی به اظهارات اخیر رئیس جمهور در گفت وگو با «بسیج»:

دولت، کوتاهی درباره شهدای منا را به ماجرای سفارت مرتبط کرد

سردبیر ماهنامه صدای مردم گفت: اتفاق سفارت عربستان بهانه به دست دولت داد تا به نوعی عدم پیگیری و کوتاهی خود را در احقاق حقوق شهدای منا به گردن عوامل دخیل در این اتفاق بیندازد.
کد خبر: ۸۷۴۲۴۵۹
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
هادی مسعودی فعال سیاسی و سردبیر ماهنامه صدای مردم در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص اظهارات  اخیر خصوص اظهارات اخیر رئیس جمهور مبنی بر مقصر دانستن عوامل دخیل در حادثه سفارت عربستان در عدم احقاق حقوق شهدای منا بیان کرد: دیپلماسی دولت از برجام گرفته تا فاجعه منا منفعلانه و غیرفعال  است و شاید یکی از دلایلی که رهبر معظم انقلاب در بیانات اخیر خود این چنین علیه آل سعود صحبت فرمودند به این منظور است که دولت به وظیفه خود عمل نکرده است.

مسعودی اظهار داشت: از آنجایی که دولت برای رسیدن به یک سری منافع خود را وابسته به عربستان و آل سعود می‎داند از این رو در خصوص این فاجعه پیگیری نمی‎کند و منفعلانه برخورد می‎کند.

وی با اشاره به حادثه سفارت با بیان اینکه قضیه سفارت عربستان نیز یک اتفاق اشتباه بود گفت: این اتفاق بهانه به دست دولت داد تا به نوعی عدم پیگیری و کوتاهی خود را در احقاق حقوق شهدای منا به گردن عوامل دخیل در این اتفاق بیندازد همچنان که به این منظور می‎خواهد هرگونه تجمعات دانشجویی ازجمله در موضوع سفارت عربستان و سفارت انگلیس سرکوب کند.

سردبیر ماهنامه صدای مردم در خصوص حادثه سفارت عربستان یادآور شد: روی این اتفاق بحث‎های متفاوتی وجود دارد و متاسفانه در این خصوص عده‎ای ذبح و قربانی می‎شوند و نیروهای دانشجویی و ارزشی مقصر این اتفاق شناخته شدند.
ارسال نظرات