خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه:

امنیت کشور به برکت وجود ولایت و فدائیان آن است

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه در آیین شبی با شهدای رزمایش گردان بقیه الله این سپاه، گفت: امنیت، آسایش و اقتدار کشور به برکت وجود ولایت و فدائیان آن است.
کد خبر: ۸۷۴۲۶۴۵
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با اشاره به حدیثی از امام باقر(ع)، نماز، زکات، خمس، حج و ولایت را اساس و پایه های دین عنوان و بیان کرد: در این میان ولایت از همه مهمتر و جایگاه آن افضل تر بوده و علت و کلید دیگر امورات دینی است.

وی با بیان اینکه بیان دین و تشریح اسلام با ولایت است و بدون آن هیچ عملی پذیرفته نیست، اظهار داشت: دشمن با فهم اهمیت و جایگاه ولایت، آن را سدّ راه نیل به اهدافش می بیند و هجمه گسترده دشمنی خود را بر نابودی ولایت بنا نهاده است.

حجت الاسلام امیرنژاد ولایت فقیه را استمرار ولایت ائمه معصومین(ع) قلمداد کرد و افزود: امنیت، آسایش و اقتدار کشور در ناامن ترین منطقه جهان به برکت وجود ولایت و مدافعان و فدائیان ولایت است.

وی تلاش دشمن برای کمرنگ کردن جایگاه مدافعان حرم را یادآوری کرد و خاطرنشان کرد: استقامت و صبر خانواده شهدا، رزمندگان و جانبازان را بالاترین نقطه قوت و امید برای دوستداران انقلاب و مایه ناامیدی دشمن دانست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه، ولایت را قطب نمایی مانع در برابر انحراف خواند و تصریح کرد: کمترین خروج از مسیر ولایت، موجب انحراف و افتادن در دام دشمن است.

در ادامه این آیین، از مادر شهیدان محمد و علی برزگر تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها