مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیریک:

عرفه روزی است که خداوند بندگانش را به اطاعت و عبادت خود فرا خوانده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سیریک عنوان کرد: عرفه روزی است که خداوند بندگان خودش را به اطاعت و عبادت خود فرا خوانده است و خداوندسفره های جود و احسانش را بروی بندگانش گشوده است.
کد خبر: ۸۷۴۲۸۶۹
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان هرمزگان مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سیریک صبح امروز در جمع کارکنان ناحیه سیریک گفت: روز عرفه، روز معرفت، روز زدودن قلب از غبار عصیان و روز خدا و خدایی شدن است روز عرفه، روز رویش گلستان رحمت، روز نگین انگشتری ذی الحجه و روز دعا و استجابت دعا است.

روز عرفه، روز اشک و ناله، روز حسین و حسینی شدن و روز شکستن بت های درون است. روز عرفه، روز بریدن از خاک و پیوند با افلاک و روز توسل به مقام ربوبیت حضرت حق است.

حجت الاسلام اربابی با اشاره به حدیثی نورانی از رسول گرامی اسلام (ص) که می فرمایند خداوند در هیچ روزی به اندازه روز عرفه بندگان را از آتش دوزخ نمی رهاند ادامه داد درچنین روزی که خداوند نسبت به بندگانش لف بسیار دارد شایسته است که همه مومنین در این روز بزرگ با اخلاص به در گاه خداون منان روی بیاورند.

وی در پایان خاطرنشان کرد غسل در روز عرفه ، زیارت امام حسین (ع) و ذکرتسبیحات حضرت رسول (ص) از مهمترین اعمال روز عرفه می باشد.

ارسال نظرات