برای حضور در آرامستان بهشت محمدی

25 دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی شهروندان سنندجی در روز عرفه اختصاص یافت

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج از اختصاص 25 دستگاه اتوبوس برای جابجایی شهروندان در روز عرفه خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۳۰۳۰
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶

شکور صلواتی در گفت‌وگو با بسیج از کردستان، از اختصاص 25 دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی شهروندان در روز عرفه خبر داد و گفت: اتوبوس‌های این سازمان از ساعت 14 برای انتقال شهروندان به آرامستان بهشت محمدی در میدان انقلاب مستقر هستند.

شکور صلواتی عنوان کرد: اتوبوس‌های این سازمان تا ساعت 18 عصر هم شهروندان را از آرامستان بهشت محمدی به میدان انقلاب منتقل می‌کنند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج نیز اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن عید قربان شهروندان براساس رسم دیرینه در روز عرفه به آرامستان بهشت محمدی برای زیارت اهل قبور مراجعه می‌کنند.

توفیق سرفراز بیان کرد: این سازمان از هفته گذشته اقدامات لازم برای تنظیف محوطه سازمان و استقبال از شهروندان را صورت داده است .

وی گفت: با توجه به حضور شهروندان در روز پنج‌شنبه هفته گذشته در آرامستان بهشت محمدی در صورت ازدحام جمعیت در روز عرفه درب‌های اصلی آرامستان به منظور تردد آسان شهروندان بسته خواهد شد.

سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج هم اظهار کرد: هدف سهولت در جابجایی شهروندان اقدامات لازم را در روز عرفه انجام داده است.

علاءالدین جماعتی خاطرنشان کرد: با هدف رفاه حال زیارت کنندگان اهل قبور در میادین اصلی سطح شهر تاکسی برای انتقال شهروندان به بهشت محمدی مستقر خواهد شد.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: با توجه به مهیا بودن ناوگان حمل و نقل عمومی در مسیر آرامستان بهشت محمدی و با هدف جلوگیری ترافیک از تاکسی‌ها و اتوبوس‌های اختصاص یافته برای حضور در آرامستان بهشت محمدی استفاده کنند.

ارسال نظرات