مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع):

کم رنگ کردن روحیه جهادی از توطئه های دشمنان است

حجت الاسلام کریم سرافراز در جمع زائران مناطق عملیاتی راهیان نور غرب کشور گفت:‌ کم رنگ کردن روحیه جهادی و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از توطئه های دشمنان در جنگ نرم است.
کد خبر: ۸۷۴۳۱۱۰
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با حضور در یادمان شهدای عملیات والفجر 4، از روند برگزاری اردوهای راهیان نور غرب و شمالغرب کشور بازدید کرد.

حجت الاسلام کریم سرافراز، در جمع زایران سرزمین نور، با اشاره به آیه شریفه 78 سوره مبارکه حج، " وَ جَاهِدُوا فِي اللَّهِ حَقَّ جِهَادِهِ هُوَ اجْتَبَاکُمْ ... " به تشریح اهمیت جهاد در راه خدا پرداخت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، مجاهدان را برگزیدگان خداوند دانست و افزود: جهاد یکی از درهای ورود به بهشت است.

وی، تصریح کرد: واژه شهادت و شهید از زیباترین کلمات تاریخ و در روز حساب و قیامت نیز شهدا از مقام شامخی برخوردار هستند و بر اساس روایات نیز با ریخته شدن اولین قطره خونشان به زمین، تمام گناهانشان بخشیده می شود.

حجت الاسلام سرافراز، به توطئه های دشمنان برای کم رنگ کردن روحیه جهادی و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اشاره کرد و برگزاری اردوهای راهیان نور را خنثی کننده این نقشه شوم در جنگ نرم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد.

گفتنی است: عملیات والفجر 4 در تاریخ 27 مهرماه سال 62 با رمز مقدس « یا الله »، آغاز و علاوه بر آزادسازی مناطق وسیعی از شهرها و روستاهای عراق، شهر مریوان از دید و تیر دشمن بعثی خارج شد.

شایان ذکر است: در عملیات والفجر 4 ، رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در قالب تیپ 44 حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام وارد میدان شده و با تقدیم بیش از 40 شهید گلگون کفن نقش خود در این عملیات را با روحیه حماسی ایفا کردند.

ارسال نظرات